![]() |
jaren 90 voedsel/drank
Binnenkort geef ik een 90's feestje en ik wil daar graag wat typische dingen uit de jaren 90 serveren.
Ik kwam niet echt verder dan Yogho Yogho en raak!kindercola. Helaas verkopen ze geen meeuwenflatsen en vieze luiers meer. Misschien weten jullie nog wat typische dingen van toen? Tips over alcoholische (mix)drankjes zijn ook welkom! |
als ik aan vroeger denk denk ik aan 7up ijsjes, winner tacos (kan je nu bij de aldi halen!), coca cola vanille (kan je halen in amerikaanse/britse winkels waar ze dat nog verkopen)
|
coca cola vanille, is in duitsland ook te halen.
maar bij reefteven, moest ik altijd denken aan de breezerdrankjes en dat soort dingen. (flesjes zijn handiger bij het hakken:D) |
Citaat:
Punica! Ook nog in Duitsland te koop en ik dacht ook bij de Jumbo. Vlagprikkertjes met een blokje kaas en een stukje ananas. Croky chips, smiths/lays werd pas populair met de flippo's, daarvoor wou iedereen croky. |
Citaat:
en de enige drankjes die langskomen bij de thunderdome reviews, is toch gewoon doorsnee cola.(y) |
Kleine zakjes croky ja, en dan alleen naturel en paprika want andere smaken bestonden niet :cool: ehm jawbreakers? die waren toen ook wel de bom.
|
Deze dingen!
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:6...ng_pop.jpg&t=1 Ik weet alleen niet meer hoe ze heten. En Winner Taco's ja :cool: |
Skittles en Taksi :).
|
Ah die ringen!! Die had ik best vaak, ik kan ze bijna proeven :o goeie.
skittels schoot me vanmiddag ook te binnen, dat dat toen uitkwam. En ik ga sowieso m'n oude flippo's in bakken met chips zetten :y En wtf winner taco's bestaan gewoon nog? :eek: |
Citaat:
|
en wat je ook niet mag vergeten
de lange jan!!! http://www.sientjesmikkel.nl/images/...ejan-groot.gif |
Koetjesrepen, eetpapier, van die zwartwit staafjes, en de zoete variant die knetterde in je mond, vieze kauwgum met turtle stickers, dummies, joekels, dinochips, ketchupchips... En nu ben ik even op.
Maar: En |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |