![]() |
Saaiers, christenhonden, vrouwenschenners #1104
:)
Overigens: titel geïnspireerd op een boek van Amin Maalouf dat hier toevallig naast me lag. No offence :o Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Carn 54 deadlock 51 Absinthe 47 Martiño 45 Sarah 35 linooz 31 Kazet Nagorra 29 N00dles 24 egon 18 Medeia 15 m3tr01dm1nd3d 14 Etmakas 14 Macrador 14 forever 12 Pippeloen 11 QQX999 10 Little Phoebe 8 Andijvie 8 *Miekje* 8 Lorelei 7 Archont 6 sann 6 Lucky Luciano 5 Moz 5 Stefenootje 4 Dobermann 4 Piet Hein 3 Rationeel 3 Rode Panda 3 White Trash 2 Jasmijn. 1 Dingaantouwtje 1 wheezle 1 Trimm Trabb 1 Daboman 1 |
present!
|
woops
|
Ik herhaal mn vraag maar even, weet iemand waar je goedkoop kistjes kunt krijgen?
|
Het is niet makkelijk om weer in het saaitopic in te stromen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel je zelf eens voor!
Ik heb een proxy waarmee ik alles kan. Dank aan de nerds. :) |
Furby Feeder is toch Lorelei en Rationeel? :o
en wat is een proxy? |
Oeh, ik kom een vacature tegen van een plaatselijk blad, waarin ze vervanging nodig hebben van een redactielid voor vijf maanden. Voor 10 uur per week. Het klinkt wel heel tof. :o
|
de sig kan niet echt veel verduidelijkender nee :o
|
Citaat:
Citaat:
|
The fuck, 51 :D
|
wut, 54.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kunnen er trouwens soms 501 berichten in een topic?
|
Foetelende forumbazen.
|
Oh, eh wacht. Het zijn 500 posts plus de openingspost.
|
Citaat:
|
Je hoeft niet per se naar een legerbasis ofzo voor een dumpstore :N
|
Goedemorgen!
|
Godver, 47.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraagje,
als je stageloopt, vind je dat dan echt leuk? Ik vraag me af of ik de enige ben die er tegenop ziet :o |
Citaat:
|
Oh Sarah, die torrentlink voor SPSS die jij me hebt gegeven, die doet het niet want ik kan niet inloggen op die site!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je µTorrent? Dat heb je er wel voor nodig. |
Citaat:
|
Ik ga nu echt leren!
|
Citaat:
|
Vanavond komt de makelaar! :)
|
Citaat:
|
Ohja, en waar Sarah en ik het over hebben, dat is allemaal voor de gein he! Natuurlijk zouden twee brave mensen zoals Sarah en ik nooooit software illegaal downloaden! Tss! De gedachte alleen al!
|
Nee stel je voor! We grappen maar wat :Y
|
Citaat:
En die onzekerheid is goed op te lossen door structureel feedback te vragen. Kijk of je op enkele momenten per week met (een van) je begeleider(s) kunt bespreken hoe je voortgang is, hoe je je er bij voelt, wat goed en minder goed gaat etc. |
Citaat:
|
Citaat:
En aan het begin van het derde jaar verwachten ze echt geen hbo-afgestudeerden-niveau van je hoor! Je bent pas op de helft! |
Citaat:
Dat is wel een goede tip ja, dankje :) Ik weet ook wel dat ik het kan, want voor praktijktoetsen op school haal ik ruime voldoendes. Alleen die druk die ik mezelf opleg, maakt het meer dat ik verlam dan dat er nog wat goeds uit mij komt. Dus eigenlijk is dat best jammer (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |