![]() |
Hoi!
Hoi! Ik ben SweetSmile en ik ben nieuw op het forum. Ik heb hier al eens wat rondgekeken en ik vind het heel leuk om het forum Dansen op Papier te lezen. Ik zou ook graag zelf gaan dichten, maar ik weet niet waar en hoe ik moet beginnen.
Ik ben zestien jaar en zit in 5vwo. Als je nog meer wil weten mag je altijd vragen stellen. ;) |
hey hoi! Als forumbaas van Dansen op Papier heet ik je van harte welkom. Je kan beginnen door een eigen topic aan te maken op DoP, of door te posten in een van de vele spelletjes. Voorbeelden van spelletjes zijn Kettingreactie, Maak een gedicht bij een Afbeelding enzovoorts. Je bent van harte welkom!
|
Hoihoi! Welkom! :D
|
Lleu
|
Welkom
|
Ik had nog een vraag: van wat voor muziek houd je? :)
|
Welkom! *O* en veel plezier hier!
|
Vertel welke hobbys heb je?
|
Doe je ook aan sport?
|
Welkom, TS! *O*
|
Wat voor profiel heb je in VWO5?
|
Wat veel leuke reacties! Ik voel me echt welkom.
Ik zal nog iets meer over mezelf vertellen. Ik handbal en dat vind ik superleuk om te doen. Ik train ook een jonger team en dat is echt geweldig! Ook speel ik bugel in een fanfare. Als ik muziek luister (wat ik niet heel vaak doe) dan luister ik vaak musicalmuziek en het liedje sweet goodbyes van Krezip vind ik ook erg mooi. Het profiel dat ik heb in 5vwo is NG met wiskunde B, natuurkunde, NLT, economie en spaans. Als je nog meer vragen hebt wil ik die natuurlijk graag beantwoorden :D |
Bugel? Dat is toch zo'n soort trompet? :bloos:
En wat gaaf dat je Spaans doet! Wat een enorm breed pakket heb je, zeg! :y |
|
Citaat:
|
Wauw, bugel. Tegenwoordig spelen alle bugels in ons orkest trompet. Pas als iets weg is, leert men het waarderen :p ;)
|
Welkom :D
|
welkom SweetSmile:D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |