![]() |
school is saai #1106
heb nog nooit mee gemaakt dat het zo lang duurde voor er een nieuwe kwam :o.
Weet iemand hoe je vind wie hoeveel keer gepost heeft enzo? :) |
Ja klikken op die cijfertjes achter de titel!
|
Busje schiet maar op want ik mis oh oh chersos en tokkietv is mijn absolute guilty pleasure :y:y
|
jaaa ik wil het ook zien!
|
het was echt geweldig (L)
ken je die trailer al? http://www.youtube.com/watch?v=tOT2t...layer_embedded |
Snel op rtlgemist dan maar!
|
goede titel :p
|
Citaat:
|
Ik heb het gekeken, het was lachen.
|
Oh, watis dat voor iets?
Ik keek net naar Het Zesde Zintuig en vind dat echt stompzinnig. Echt bizar hoe ze zulke acts kunnen opvoeren, ik vind het bijna knap dat ze niet uit hun rol vallen. |
Jag kan inte dansa (8)
|
Vanmiddag fietste ik naar mijn werk, ging er een een of ander wijf midden op het fietspad staan, 1 sec voor ik eraan kwam en vervolgens ging ze keihard schreeuwen. En maar lachen met een vriendin van haar. Ik schrok me het lazarus.
Op zulke momenten wou ik echt dat ik een dikke gun had en op haar richten en vragen of ze het nog zo grappig vindt. Maar die heb ik niet, volgende keer kan ik beter iets discriminerends zeggen, dat raakt tenminste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NICE! *dans*
|
Hi all.
|
Die trailer ook :{
Ik eet meestal alleen patat, kroketten en frikandellen...Nee, sowieso, ik hou niet van vlees ook. Ik eet alleen salade of patat. En gamba's... Whut :facepalm: |
Citaat:
Hoihoi :) |
Die met dat kraagje kan zijn wenkbrauwen niet omlaag doen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
heldenserie <3. |
Citaat:
|
"Ik zeg: schat, kom je toevallig uit Griekenland?
En dan zegt ze: neuh, hoezo? En dan zeg ik: daar komen toch alle godinnen vandaan? ...En dan zitten ze al in je zak." |
SO DAAR KEN IK WEL EEN TRUUKIE OP :D Ik heb al het gevoel dat dit mijn lievelingsprogramma gaat worden <3
|
he dp, nu jij toch online bent, jij zei laatst dat je een programmaatje hebt om youtube filmpjes tot een mp3 te maken. Welke is dat? ik vind 9457545943575 van die programma's maar ik heb liever een waarvan iemand zegt dat ie echt werkt :o
|
Ze zijn ook allemaal lelijk vind ik. Enige die nog een beetje kunnen zijn Roos en Vincent. Nouja, ze zijn allemaal walgelijk. En die Joker praat TE irritant met dat lachen er tussendoor.
|
Citaat:
Waar bleef je in hemelsnaam??? |
invasie der ras van onreine Johns ! ik heb er nog over geschreven in de klas vandaag toen we toch niets te doen hadden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh god, die barbie :facepalm: :D:D:D:D:D:D
|
Citaat:
|
Vdownloader zeg ik u!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
bedankt guys. Ik wil voor mijn 90's feestjes ook wat intro's van tv programma's gaan opzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dvdvideosoft.com/products...-Converter.htm |
Citaat:
Citaat:
|
geen idee. vroeg ik me ook al af :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wwspel nog altijd wat vaag, maar ik volg het op een afstandje, kom ik er vast wel eens achter.:D
|
Citaat:
|
Ik snap niks van het wwspel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |