![]() |
Meettopic 22 oktober 2010!
:)
In Utrecht om 15.00 :P |
hoi.
|
Oh. Had dat even ietsje eerder gezegd.
Nu ga ik het 26 maanden jubileum met mijn vriendin al vieren (y). |
Even ietsje eerder gezegd? Het gaat er al dagen over!
|
ik lees met oogkleppen op :facepalm:
|
Had me wel leuk geleken, maar kies denk ik toch voor een avondje koken voor de voku, ook al heel lang niet meer gedaan:bloos:
|
Citaat:
|
Nee, ik kan natuurlijk niet.
|
had dat iets eerder gezegd!
|
Dus de mensen die komen zijn:
Sann van 3 tot 4 Lorelei vanaf 3 uur Commendatore vanaf 3 uur Havock vanaf 3 uur Linooz ook vanaf 3? Rationeel vanaf 3 uur Sarah vanaf 3 uur waarschijnlijk Martiño Wheezle vanaf een uur of zes Absinthe vanaf... Sherlock vanaf... misschien Fizzle vanaf acht uur misschien WT later op de avond LL? Carn? |
Citaat:
Ik heb nog geen idee vanaf wanneer.. Ik bel wel iemand als ik er ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach zo.
Ja, verdikkie, ik ga te vaak, want er komen helemaal geen nieuwe mensen op de meet en dat vind ik jammer. :o |
Citaat:
|
Hm ik ga helaas weekendje weg, maar volgende meeting lijkt het me wel leuk om te komen :o
|
Maar Carn, goed als ik een keertje jou en Mephisto join met bieren in utka, zit niet zo heel lang meer hier in utrecht, wel leuk om effe van de gelegenheid gebruik te maken:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, nu kom ik niet meer. Ik was net blij dat er eindelijk een keer een meet op een normale plek was.
|
Citaat:
|
Stelletje bekrompen Amsterdammers, je zal toch ook eens bijna de randstad uitmoeten :p
Anyway, ik ga nu de computer uitzetten, tot zo! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Lorelei:
ik ben nog niet uit de forumkast, maar dat gaat helemaal goedkomen hoor :o |
Het begint te kriebelen hoor.
|
Oh het gaat door :D dat is onverwacht :D
Tot zo dan! |
Citaat:
|
Oh toch maar eens die topics gaan volgen want in principe had ik best kunnen komen :o
|
Kom dan alsnog!
|
Neh, nu staan er al andere dingen op 't programma.
|
leuk zeg, al die forumers die dan aankomen met 'oooh, had ik dit eerder geweten'... :(
|
ik kan bijna altijd, zeur niet zo.
|
Citaat:
|
Ik ben op weg naar huis, het was erg gezellig en ik vond het vooral een erg leuke verrassing om Moz te zien!
|
Citaat:
|
he te laat!
|
Jongens ik ben er niet helemaal vlekkeloos vanaf gekomen:(
Er zit opeens in slag in mijn voorwiel:'( |
Het was gezellig! En de volgende keer hoop ik weer gezellig biertjes mee te kunnen drinken :o
|
En een vorige keer was je fiets gejat! (n)
|
Citaat:
Maar die slag in mijn wiel krijg ik er samen met mijn pa er wel uit(Y) |
Hallo pixelvriendjes en vriendinnetjes.
Dag was geslaagd en bij terugkomst in het pittoreske Zwolle nog met een gezonde hoeveelheid bier, slechte muziek en gaar volk afgesloten. Ik ga nu slapen. Lang. |
Citaat:
|
maar die goal van RUUD.
GODVERDOMME. Ooit een baas, ALTIJD EEN BAAS. fucking van Persie, daar kan je geen fuck mee buiten zn club. |
Citaat:
Ik was rond halftwee weer thuis, klaar om mijn bedje in te gaan. |
heb ik nog spannende dingen gemist?
|
Ja oom Eric en tante Babs willen dirty secrets *o*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |