![]() |
Sarrazin
Citaat:
hij heeft wat tegen joden, daar snap ik persoonlijk helemaal niks van en daar ben ik het ook volkomen mee oneens. maar voor de rest? het is alom bekend en in cijfers terug te zien dat niet westerse (islamitische) allochtonen veelal een lage opleiding hebben. nou is het misschien een beetje lomp om te zeggen dat ze duitsland dom maken.... maar in principe is dat toch ook wel zo? ik heb gisteren er zelf ook met een duitser over gesproken en hij zei ook dat die niet westerse allochtonen zich niet willen aanpassen en eigenlijk gewoon naar duitsland komen om daar een leuke uitkering te krijgen en niks te doen. (diegene was niet extreem rechts ofzo). dus, waarom heeft iedereen zo enorm veel kritiek over wat hij zegt over niet westerse islamitische allochtonen? |
ow en er komen sneller van die niet westerse islamitische allochtonen bij zegt hij (meer kinderen),
nou dat is toch ook gewoon een feit? makkelijk in nummers aan te tonen dus... en als je effe nadenkt, een groter wordende groep laag opgeleiden is slecht voor het land dus |
Ja, kijk, het zit zo; om Turkije op het niveau te krijgen dat ze bij Europa kunnen, kun je 2 dingen doen; òf Turkije op te krikken naar het niveau van Europa òf.....
En dat laatste is nou eenmaal veel gemakkelijker :) |
Grappig dat toch vooral laagopgeleiden die mening hebben :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |