![]() |
htc wildfire? vet?
he all
ik ga volgende wek een abo bij hi afsluiten? hi 20 eindeloos online nou vind ik de htc wildfire er ongeloofelijk vet uitzien en heb em ff geprobeerd maar niet heel uitgebreid ofzo zijn er mensen die deze telefoon ook hebben en vinden die hem fijn? |
Ik heb de telefoon zelf niet maar een vriend wel... en hij bevalt uitstekend! ik zelf vind het ook een coole telefoon, maar mijn HTC Nexus One is toch nog een stapje beter (ook veel duurder) maar absoluut een aanrader, vooral android is top!
|
heb m ook, met t zelfde abbonnement.
de telefoon is echt heel fijn idd, alleen je moet m niet kopen als je t doet voor de camera, want die valt eerlijk gezegd n beetje tegen. ik ben heel tevreden over de telefoon. maar minder over hi. ze zouden mijn nummer binnen 6 dagen overzetten uiteindelijk werd dit pas na 2 weken gedaan, en het internet heb ik ook vaak voor moeten bellen voordat dat het deed. |
Citaat:
en is het goed te doen met de belminuten enzo? ik bel/sms niet echt heel vaak ofzo en hoe bedoel je je nummer overzetten? |
en ik laat me ook niet tegen houden door een camera,
daar heb je fototoestellen voor |
ja ik heb m ook 1 jaar.
met de belminuten red ik t maar net, komt door die aso mensen van mn stageadres:P met nummer overzetten bedoel ik dat ze mn oude nummer binnen 6 dagen over zouden zetten op mn simkaart van hi maar dat duurde uiteindelijk 2.5 weken!! |
HTC Desire, of HTC Desire HD, of HTC Desire Z... Allemaal nog een stap beter..
|
Ik heb een LG Optimus (130 euro bij Vodafone, en zit wifi, hsdpa en al die andere meuk op) en die bevalt heel erg!
Nog geen minpuntje gevonden zelfs, en dat voor maar 130 euro, ik raad hem dan ook erg aan! Link : http://www.vodafone.nl/shop/telefoon...-/sku51440042/ |
de wildfire heb je voor 10 euro per maand bij hi een 1jarig abonnement en dan is ie uiteindelijk dus maar iets van 120 euro, heb je 100belminuten/smsjes per maand.
is dus n stuk goedkoper dan de 160 of meer die je er normaal voor betaald voor degene die t willen weten:P |
Hoe zit het met de GPS op de HTC Wildfire? Moet je daar nog extra voor betalen?
Ik twijfel tussen de Wildfire en de Nokia C6. |
Ik heb de HTC Wildfire besteld met Hi 20 en Eindeloos online Xtra snel. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |