![]() |
Hoe moet je het best haren wassen?
Zie titel :D
Ik doe altijd hoofd onder de kraan uit, shampoo erin, zorgen dat het door heel mn haar zit en meteen weer uitspoelen, hoort dat zo? Of kun je het het best even laten intrekken of laten werken ofzo, en dan pas uitspoelen? :D:D Noeleke. |
Ik doe het ook altijd zo.
|
Ik doe het ook altijd zo.. Meestal bij cremespoeling moet je het even laten intrekken, maar bij shampoo kan je het er gelijk uitspoelen.
|
Ik maak m'n haar door en door nat onder de douche, shampoo erin, goed verdelen en inmasseren. Dan laat ik het in m'n haar zitten en ga ik m'n lichaam inzepen met douchegel en daarna spoel ik m'n haar uit dus ik laat het wel even inwerken, weet niet of het uitmaakt.
|
Volgens mij maakt het niet uit hoelang de shampoo in je haar zit en is dit alleen maar het geval bij conditioner.
OT: Ik was het altijd onder de douche. |
Ik maak mijn haar altijd nat onder de douche, doe er shampoo in en een beetje er inmasseren en goed verdelen en dan spoel ik het weer uit.
Met cremespoeling moet je het er sowieso in laten trekken. |
Citaat:
|
Als je vettig haar hebt, kun je beter niet je hoofdhuid al te veel masseren bij het wassen. Daarmee stimuleer je namelijk de talgproductie en kan je haar dus nog vetter worden.
|
Citaat:
|
Nou, das dan duidelijk :D:D:D Gewoon nat maken, erin stoppen en uitwassen *O*
|
Ik laat het wel altijd intrekken, dan wordt 't zachter (y)
|
Als je een erg aggressieve shampoo gebruikt (en droog haar hebt) kun je je shampoo beter wat korter in laten werken en goed uitspoelen, waarna je cremespoeling gebruikt. Bij vet haar kan je het beter wat langer laten zitten en de cremespoeling overslaan (Y).
|
Als je een erg agressieve shampoo gebruikt en droog haar hebt moet je een mildere shampoo kopen, lijkt mij :confused:.
|
Oui bien, maar ik gebruik bijvoorbeeld anti-roosshampoo van de apotheek die helaas erg agressief is voor mijn haar. Zonder is niet fijn, dus moet het maar zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |