![]() |
Wat wil ze
ey beste mense,
De laatste tijd ben ik weer met mijn ex aan het praten op msn enz. nu hebbe we vorige week een keer afgesproken en zijn we naar buiten gegaan was heel erg leuk om haar weer te zien en te spreken maar we zaten egt de hele tijd aan elkaar dat was best wel raar. Maar toen ik weer thuis was zei ze zo tege me i love you enzo en toen ik ging slape zei ze weer ik hou van je (en dan mijn naam) toen dacht ik meschien vind ze me wel weer leuk ofzo maar toen negeerde ze me een paar dagen en begon ze weer met ik hou van je enzo nu snap ik er echt niets meer van wat wil ze nou?:confused: is ze gewoon een beetje aan het flirten of meent zei het serieus? Nu gaan we volgende week weer wat samen doen en ik weet echt niet wat ik ervan moet vinde ik vind haar nog wel leuk enz. hopelijk weten jullie wat zei wil en/of wat ik moet doen want ik snap het gewoon niet meer. groetjes Kamel. |
Gewoon afspreken en kijken wat er gebeurt. ;) Wat was de reden dat het uitging tussen jullie?
|
Ik denk niet dat ze het serieus meent, maar je zou het haar gewoon kunnen vragen.
|
Ik weet niet echt meer wat de rede was dat het was uitgegaan want dat is al meer dan een half jaar geleden maar gelovens mij omdat zei dacht dat er geen toekomst meer aan onze relatie zat.
|
Ik zie het vaker in het forum; kusjes (xxx) en "love you" etc. tegen wildvreemden. Ik denk dat het een gewoonte is geworden, er zit geen betekenis achter, behalve om de zin af te maken.
In jouw geval, waar wèl een relatie is geweest, is het nòg verwarrender. Wij kunnen je niet vertellen wat het is, maar als ze poesvriendelijk tegen je is, is het vast niet (meer) uit (genoeg). Ik stel voor; vraag het haarzelf. |
Ik stuur ook ly en hvj naar mijn ex, en zij naar mij, dat vinden we gewoon prettig. Begrijp me niet verkeerd, iedere situatie is anders, maar er hoeft niets achter te steken.
|
Citaat:
Als het over is, is het over, als er geen liefde meer is, zeg dat dan ook niet. Zet elkaar niet steeds op het verkeerde been. |
Citaat:
|
Inderdaad Volk, en bovendien hebben mijn vriendin en ik gewoon lichamelijk ook contact, vanuit liefde, en woorden zeggen in een smsje niet zo veel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |