![]() |
Bansaai Saai#1112
:o
|
Machete machete machete!!!!
*fap* |
Nummer 1:
Ik droomde dat ik in Azië was, we waren er met ongeveer 7 mensen en we mochten ons eigen vervoer kiezen. 5 mensen kozen zo een pick-up, 1 een fiets en ik koos uit heel veel rollen kaftpapier een rol kaftpapier van Donald Duck. Het was dus de bedoeling om naar een Dreamland te rijden (een speelgoedwinkel) en ik reed er dus naartoe op mijn rol. Toen we daar aankwamen moesten we verder gaan naar een astronautenmuseum door op een soort van opblaaskussens te springen. Daar aangekomen kon je de gravitatie van bepaalde planeten te weten te komen door met een klein hamertje op astronautenpopjes hun hoofd te slaan. Nummer 2: De volgende dag moest ik in een DVD veranderen. Hoe deed ik dat ik begon door allemaal buizen te kruipen van groot naar klein en toen was ik een DVD. |
Ow verdorie! Ik had net een titel bedacht, is er al een nieuwe :(
|
@Carn, maakt niet uit, ik wil er alsnog heen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En zijn dat dromen waar je controle over hebt? :P Hoe heten die dromen ook alweer.. |
Sorry trimm, niet echt mijn ding als ik trailer zo zie
|
*zucht* wijf! Wat is er nou leuker dan liters bloed en ontploffende dingen?!
|
lucide dromen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind jou wel zo'n type ervoor :cool: Ik heb ze nog nooit gehad. (helaas?) |
zo, ik ga maffen. Laterzzzzz!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, die dromen waren wel behoorlijk awesome. :cool: |
ja, het heeft wel wat. Soms haalt het een beetje de magie van een moment weg want dan ben ik me wel heel bewust van het feit dat ik op zo'n moment droom. Zo van 'dit heb ik al een keer gedroomd, toen nam ik de trap maar de lift is sneller dus nu neem ik de lift. Ik zal niet nog een keer langs dat lijk in de bezemkast lopen, dat vond ik maar vervelend'
|
'Aha, mijn vader is plotseling mijn moeder geworden, dan moet dit wel een droom zijn. Ik vind hem niet zo leuk, laat ik maar iets anders dromen. HOPPAAA"
en als er echt niets te sturen valt, dan zijn de dromen echt heeeel mal. |
Als je het kan sturen en je vind 't een beetje suf, kan je er altijd nog een leuke dude bij denken. :cool:
|
Ik heb ook best vaak lucide dromen.
|
Citaat:
|
ik weet echt niet of het smurfen of smurven is en daar ben ik trots op want het zijn kleine blauwe rotdingen.
|
Oh grote smurf, wat doet u nu!
|
Citaat:
|
Hahaha. :D
;) |
Citaat:
soms controle vooral als ik uitslaap. Maar dit zijn de nog redelijke normale. De dromen van in Frankrijk zijn erg, vooral de bijna nachtmerrie :p |
Citaat:
|
Goedemorgen.
|
Ik heb zometeen introdag huhu.
|
Leuk, wat gaan jullie doen?
|
We krijgen alleen informatie geloof ik. Om half twaalf is het ook alweer afgelopen. :D Maar het is ook geen opleiding met echte eerstejaars dus daarom doen we volgens mij niets echt intro-igs.
|
Je ging toch pabo doen o.i.d.?
|
Citaat:
|
Goedemorgen allemaal! :)
|
*o**o**o* |
Hoi QQ.
|
Citaat:
Ik vond haar best leuk op LL! |
wat een teringgrafweer.
|
Citaat:
|
Het valt nu wel mee.
|
Ik was vergeten de wekker te zetten en had dus eigenlijk om 7 uur ofzo willen opstaan voor de man van de woningbouwvereniging die naar de lek in ons dak komt kijken. Werd ik dus wakker van de bel... :o Maar goed, hij is alweer weg want hij kan er nu toch niets aan doen met die rotregen :s (n)
|
Blegh nattigheid (n) :(.
|
|
die wolk verandert langzaam in italië :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek::eek:
Het is een verkapte inval :(-O-. |
Oh ik vond het een teken dat we allemaal naar Italië moesten om de regen te ontwijken *O*
|
voor de liefhebbers, hier is de nieuwe tophit van onze Rinus :
edit : de link van uitzendinggemist per ongeluk geplakt :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |