![]() |
help hoe word ik minder verlegen
het probleem is dat ik gister met haar aan het bellen was op skype.
ik wou weer wat afspreken voor voor deze week maar ze kan geen enkele dag:( toen vroeg ik nog wat andere dingen en toen ging ze het gesprek afkappen. toen vroeg ik ''hou je nog wel van me?'' ze zij na de laatste tijd voel ik me niet goed bij je. en dat komt omdat je niet meer zoveel zegt. dit komt ook omdat ik heel verlegen ben en in het weekend is de moeder van een goede vriendin overleden met een auto ongeluk please help mij hoe kan ik er voor zrgen dat ik minder verlegen wordsd |
Het is wat radicaal maar, Drink alcoholhoudende dranken (y)
Ik word altijd veel spontaner en vrijer :) Maar ze is je vriedin? daar kan je je toch altijd laten gaan...? |
ik ben 15 hoor
en ik ben altijd de bob als we erges heen gaan |
Citaat:
|
Citaat:
dan moet je aan de drugs... :P Maar serieus. ze is je vriendin! waar the 'bepaalde sexuele handeling' schaam je je voor? |
Je kunt haar vast gewoon vertellen, dat je je niet zo goed voelt door dat ongeluk. Ik neem aan, dat ze daar wel begrip voor zal hebben.
|
:(:(jammer te laat ze heeft het uit gemaakt
maar nu ben ik weer single*O**O**O* en ik kan weer normaal uitgaan(y):D:bloos: |
Citaat:
het lijkt alsof je het niet echt erg vindt :P |
Citaat:
|
Zelfs met vriendin kan je normaal uitgaan. Ik zou er niet zo blij mee zijn dat ze het heeft uitgemaakt, maar goed, dat ben ik..
|
ik kan dan ook wat meer ouwehoeren met andere meisjes.
anders werd ze een beetje jaloers maar dat was wel grappig dat stimuleerde de seks ook wel:):):D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |