![]() |
Opgeklopte anna wintour klonen in De wereld saait door #1113
hallo
|
Ik wilde boer saait vrouw openen! :mad:
|
kabouter wesley!
|
Citaat:
|
Story of my life :(
|
sann haar ego heeft nog altijd geen deuk hoor denk ik
|
Ik vind die Frank echt drie keer niks, geloof ik.
|
Is frank de geitenboer?
Hij is superschattig! En mooi haar <3. |
Boer saait vrouw?
|
@ macrador:
oh programma waarbij een man gekeurd word door 30 vrouwen en als het goed is blijft er 1 over met wie hij uit kan, maar soms blijft er ook niemand over :p zitten iig heleboel sletterige, rare vrouwen bij :D |
Gijsbert is heet en daar houdt het bij op.
|
Citaat:
|
en nee archont, nog geen brief opgestuurd :p haha en mijn lesbische huisgenootje gaat dan sturen naar de vrouw uit boer zoekt vrouw :D
|
Ik weet niet wie wie is! Wie is frank en wie is gijsbrecht? Ik wil de geitenboer! Hoe heet hij?
|
Ik vind BNN echt gay, ze doen het lijken alsof Sophie perfect Turks verstaat, maar de tolk en haar 'wat zegt ze?'-blik zijn vakkundig buiten beeld gehouden :D
|
@Sigmund:
Arte (Frans-Duitse kwaliteitszender) Bij de Nederlandse publieke omroep vooral programma's/rubrieken van de VPRO (Zomergasten, Tegenlicht, VPRO's Import, etc.). De Duitse publieke omroepen zenden ook veel goede programma's uit. Een en Canvas hebben ook nog weleens wat. TV5 Monde zendt ook nog weleens wat uit. Daarnaast heeft de BBC ook regelmatig mooie programma's. |
Citaat:
|
Haha, weerwolf er uit, nog maar ééntje en het is alweer afgelopen :).
|
Frank wil ik. <3 die krulletjes <3
|
Hondentrimbaan
|
Citaat:
Hierbij nog een tip aan Barabas: vermijd de Nederlandse commerciëlen. Tegen elke prijs.:p |
Pedro de werkloze en dronken mexicaan ( stereotype :p)
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...6_879549_n.jpg |
Het zou me trouwens niks verbazen als die vent die in wageningen heeft gestudeerd, die perenboer, stiekem op mannen valt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik geloof best dat de duitsers wel wat leuks uitzenden, maar ik ben er niet zo in thuis dus ik weet nooit wat leuk is ;p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik heb me zojuist opgegeven voor de introductiedagen van studententoneel, spannend :o
|
Duitse tv :') Komt er een leuke film op, wordt ie natuurlijk weer nagesynchroniseerd (N) De rest van de tijd is het slechte schlagermuziek en Angela Merkel in het nieuws.
|
Citaat:
zdf.de, klikken op ZDF Mediathek rechtsboven ardmediathek.de |
ah, het franse nieuws. gezellig.
|
Citaat:
|
Voor een mooie Franse internationale nieuwszender: www.france24.com/fr/ Eventueel ook beschikbaar in het Engels en in het Arabisch.
Link voor livestream in hoge kwaliteit staat ergens in de rechterkolom. |
Nou, ik geef mijn televisieminuutje maar weer op.
|
Waarom, Sigmund?
|
Citaat:
mss moeten we daar maar ons nieuwe avontuur van maken! :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
old school :)
|
Citaat:
|
De individuele ARD-zenders hebben trouwens ook hun eigen Mediathek.
|
Niet om 't een of ander, maar ik ben precies waar ie naar op zoek is!
Naar wat voor type vrouw ben je op zoek? Optimistische, enthousiaste vrouw. Spontaan in doen en zijn. Toch? :bloos: |
Ja hoor liefje :Y
|
Hij hockeyt ook nog! *zwijmel*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk mis ik LP een beetje :o
|
ga ook schrijven dan Sann :p
|