![]() |
hoe voelt het ?
Hoi . Ik heb nog nooit echt sexueel contact gehad En ben heel erg benieuwd hoe het eigenlijk voelt om te neuken etc.
|
Weet ik ook niet...! Dus misschien is proberen? en anders af te wachten?
Ieder ervaart sexueel contact weer anders..en tevens is het moeilijk uit te leggen hoe seksen voelt :-) |
buiten de flauwe opmerkingen over plakjes boterhamworst, appeltaarten en celeste pizza's
neuken voelt altijd een beetje anders en altijd een beetje hetzelfde. De situatie, de stemming en de sekspartner maken het verschil, en uiteraard maakt het uit of je het jongetje of het meisje bent. Als je het goed doet is het heel lekker :D Kan het niet echt ergens mee vergelijken. |
oké oké in mijn geval een jongen
|
Vagina voelt toch van binnen als zoiets van een wang?
|
Tis ook warm en vochtig maar nah, veel ribbeliger. tevens is het een flexibele 'buis' die zich vormt naar wat je erin stopt
|
Het voelt geweldig ken geen beter gevoel vooral als je het met een super lekkere meid doet.
|
natuur lijk vinden de meeste mensen het fijn maar als je gedwongen word geniet je er niet van! maar ik heb het 1 keer gedaan en dat was echt zuperlekker gevoel maar toen hj klaarkwam ging zijn penis eruit en begon hij op mij te schelden en zij dat ik het niet kon
|
Citaat:
|
Citaat:
vooral als je kaal geschoren bent en het meisje ook. echt super. als je het een keer hebt gedaan dan wil je steeds meer. |
Citaat:
Het is niet per-se lekkerder als ze zich geschoren heeft. Hangt bij mij van de situatie af. Tijdens het likken is kaal fijner, maar ik vind het ook vaak mooi als het naturel is. Voor de rest wat Qimm zegt. |
Ik denk eigenlijk dat het niet zo goed te beschrijven is, zegmaar een geheel eigen (fijne) ervaring voor iedereen.
|
Als warme appeltaart.
|
Citaat:
maar waar slaan de plakjes worst op?? |
nou gij pakt een boterham.
gij pakt worst. gij legt de worst op de boterham. gij legt de boterham met worst in de magnetron 5 minuten wachten en dan rol je m op. daar heb je je nep-vagina. volgens mij moest je de worst na de daad ook weer terug leggen |
Citaat:
|
en dus? het een sluit het ander niet uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |