![]() |
Oh oh Chersaai # 1118
:o
|
Ik dacht ook al aan die titel!
"In Nederland moet je leven als een poldermodel." - Doutzen Kroes |
Zo, alweer thuis. Ik had college in mijn eentje :lisa: dat was een beetje gek!
|
Citaat:
@ Sann: ja bij mij is het alweer afgelopen. Bij gebrek aan spanningsboog maken ze de afleveringen maar heel kort. |
Dat maakt de jongetjes echt niet uit hoor. Als hun lul er maar in past.
|
Deze titel wilde ik ook! :D
Gmta :cool: |
Oh Kazet ook :D
|
Waarom hebben ze die smak van de bar af niet gefilmd?! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nou dat was weer kort maar krachtig (y)
|
Ik vind die reclame die ze er bij rtlgemist gemist voor stoppen best leuk. :bloos:
|
Oh die heb ik niet gekeken :D wat voor reclame?
|
Allemaal volwassenen op het schoolplein, met van die schoolpleintaferelen. Simpel maar ik vind het een mooi beeld en deed :).
|
Ik denk dat mijn nieuwe hobby wordt van die fancy schmancy taarten met fondant maken.
http://farm4.static.flickr.com/3395/...cec8a9bab7.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zo een wil op mijn verjaardag. :eek:
Ik ga fondant cupcakjes maken. |
Citaat:
Maar ja, het is wel heel Amerikaans :o maar toch, het ziet er gaaf uit en bakken is leuk. |
waarvan is de reclame?
|
Citaat:
|
Huhu nu heb ik 'm toch gekeken. HIj is inderdaad gaaf.
|
Citaat:
Maar inderdaad zeg, vet zonde en opvoedkundig zeer incorrect. :nono: Mijn broertje kreeg vroeger eens een ''snottebellentaart'' omdat hij zo hield van het liedje ''nottebellen margarine taart, toetje d'amore.'' Het was een gekke gelei-achtige toestand met rozijnen en zo, niemand vond het lekker maar het was wel vet gaaf. :cool: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh gaaf :cool: ik houd sowieso van voedsel dat op dingen (of ander voedsel) lijkt. Zo had ik laatst cheeseburgercupcakes gemaakt. Mooi voedsel <3 |
Citaat:
|
En nu wil ik van iedereen horen wat er op het menu staat vanavond *O* Dan ga ik zo de weekendboodschappen doen. En even langs de kringloop, kijken of zejaren 90 stylo kledingstukken hebben. En dan lekker Oh oh, Cherso kijken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Abel gebruikt best vaak 'moeilijke' woorden en uitdrukkingen :p
|
Citaat:
|
Het is een heel lief programma vind ik :y en ze maken altijd de tofste dingen.
|
Citaat:
|
ik ga pistoletjes eten vanavond denk ik. Ik weet nog niet met wat. Oude kaas denk ik.
|
Citaat:
Citaat:
|
O hey Moz, je moet Cake Boss downloaden. Dat is een programma waar ze gave taarten maken, dikwijls in de vorm van allerlei voorwerpen (y)
|
Citaat:
|
Taarten van Abel (y)
|
Citaat:
|
Oh en de film van gister, the scoundrel's wife, was helemaal niet heel corny :N. Het waren dan ook geen oscarnominaties waar de voorkant over opschepte maar San Diego Film Festival prijzen.
De omschrijving van het verhaal op de achterkant klopte trouwens voor geen meter. Zo staat er 'de dorpspriester doet er alles aan om een einde aan hun romance te maken' terwijl in die hele film de dorpspriester niet eens van die romance op de hoogte is :confused: En er staat 'het koppel wordt middels een doordacht plan gedwongen tot een confrontatie' terwijl die confontatie gewoon gevolg is van dat er iemand toevallig op het verkeerde moment naar binnen komt drentelen :confused: Ik ben er alleen nog steeds niet achter wat een scoundrel is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
scoun·drel
/ˈskaʊndrəl/ Show Spelled[skoun-druhl] Show IPA –noun 1. an unprincipled, dishonorable person; villain. –adjective 2. mean or base in nature; villainous; unprincipled; dishonorable. Use scoundrel in a Sentence See images of scoundrel Search scoundrel on the Web Origin: 1580–90; orig. uncert. |
aha (y)
|
zo jongens, dadelijk lekker richting de Ardennen. zin in!
|
Ga je vakantie vieren Carn?
|
weekendje weg met een grote groep vrienden/vriendinnen. Huis gehuurd, en voornamelijk bier drinken en slap ouwehoeren (y).
|
Klinkt goed :y
|
jah mn enige echte "vakantie" dit jaar, festivals tellen niet echt gezien je er niet echt van uitrust ofzo :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |