![]() |
Ik zal me eens voorstellen..
Hallo iedereen,
Mijn naam is Stefan, Ik ben 19 jaar oud en woon In Eindhoven. Ik ben een actief en creatief persoon en ben echt een muziekfan! Maar ik speel lekker niks :D luisteren is goed genoeg voor mij :y Als ik niet bezig ben met mensen leren kennen dan ben ik bezig met dingetjes als: lezen, ontwerpen, frisbeeën, sporten, photoshoppen, foto's maken, drinken, feesten, etc.. als je nu denkt " hee verrek een gelijkgezinde op dit forum" dan moet je vooral een berichtje achterlaten (y) Doeidoei:p |
Hoi welkom hier! Wat heb je een leuke intresses!
Doe je frisbeeën ook echt als sport enzo? |
Haha, dat ga ik dit jaar wel als sport proberen op te pakken :)
Maar momenteel is het gewoon een enorm actieve hobby van me :D Kan jij het ook een beetje? :) |
Citaat:
Maar ik vind het echt leuk als andere mensen het heel goed kunnen! :) |
Hey! Welkom. :D
Oh, leuke gebruikersnaam, leuk gevonden. ja dat kun je van die van mij niet echt zeggen ;p Ik ben niet helemaal gelijk gezind, trouwens. Ik ben eerder passief-creatief, en muziek is best leuk, maar ik kan er niets van/mee en ik ben een absolute ramp op muzikaal gebied. Maar luisteren is (inderdaad) ook best leuk. :') |
op wat voor manier ben je creatief? :) en naar wat voor muziek luister je dan?
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik het heel goed kan hoor :D maar als je toevallig in de buurt woont mag je best een keertje mee komen doen hoor XD als het weer het nu toelaat >.< |
Ehm, volgens mij vooral pop/rock. Maar ik heb er geen verstand van en ook geen smaak en alles. Nietemin vermaak ik me best. :') En ik tekende veel, maar dicht nu vooral. Maar goed, het is niet mijn voorsteltopic, dus laat ik nu niet helemaal uit gaan wijden over wie ik ben. ;)
|
welkom Stefan:D
|
Hoihoi, welkom! :) Wat voor muziek luister je? :D
|
Welkom :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk man ! Geen hardcore hoop ik :P
|
Ha naiseee een muziekfan (Y)
|
Welkom,
maareeh waarom staat op je profiel dat je in veldhoven woont? en je vertelt hier eindhoven?? niet lullig bedoeld ofzo maar was gewoon nieuwsgierig:O |
Citaat:
Heeey Welkom op Scholieren.com Veel plezier hier;) |
Hoi stefan!
Jou ken ik wel;) Veel plezier hier maar dat zal wel lukken. |
Wait whut, Veldhoven! Daar woon ik ook :o
|
Citaat:
Ik hoop zo voor hem dat hij echt in Eindhoven woont :D Welkom! En veel plezier hier! Het is natuurlijk erg gezellig altijd en Linooz heeft krullen xD (niet dat dat er veel mee te maken heeft trouwens) |
Ghello :D
Muziek is leuk, en foto's en feesten ook ^^ Welkom, ook al zit jij langer op scholieren.com dan ik :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |