![]() |
hoe vraag ik een meisje mee uit?
Ik werk in een supermarkt, en daar werkt een meisje dat ik erg leuk vind. Als we samen moeten werken hebben we altijd wel leuke gesprekken. En ik zou haar wel eens mee willen uitvragen. Alleen als we samen werken is het bijna altijd 's avonds (dus tot sluit). En dan gaan we met zijn alle naar voren en wordt het pand gesloten. En als we dan naar huis fietsen ga ik links en zij rechts :| . Hoe kan ik haar nu het beste mee uitvragen? Zonder dat er iemand in de buurt is.
|
vraag haar als jullie weg gaan wat ze gaat doen, doet ze niks stel je voor om wat te 'chillen'
|
Gewoon, als je fietst zeg je: Ik heb zin in een drankje, zin om effe naar de kroeg te gaan? Als je zulke leuke gesprekken hebt kun je dat in de kroeg lekker doorzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, Gedraag je als een vent en zeg, ga je mee wat drinken? |
Citaat:
|
Tijdens het vakken vullen (of wat je dan ook doet). Gewoon als je bezig bent met zo'n leuk gesprek, gewoon vragen om samen een keer iets te doen.
|
De vraag: 'wil je een keer iets met me drinken,' werkt vrijwel altijd. Het is een vrij onschuldig zinnetje en je wekt niet meteen de indruk dat je haar leuk vind. Als je dat niet durft kan je haar msn vragen en het via msn vragen (kan je haar gelijk na sluitingstijd beter leren kennen).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |