![]() |
Op wie/wat lijkt jouw leraar?
Je kent het vast wel:
Leraren die lijken op: hamsters, uilen, honden, katten enz. Dus de vraag: Op welk dier lijkt je leraar? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij praat zelfs als een hamster *O* |
Een Engels lerares bij mij lijkt een beetje op een zeehond. Ze maakt ook zeehondengeluidjes. :bloos:
En een leraar Engels lijkt op een walrus. Ook echt met zo'n stem. Het zal wel aan het vak liggen. :D |
Citaat:
|
Mijn lerares biologie lijkt op een kikker.
Ik hoop echt, dat we haar een keer mogen ontleden. |
Citaat:
|
Citaat:
:D Wij hebben een geschiedenis leraar die op een pad lijkt. |
Wij hadden een zwijn voor wiskunde.
|
Ik had een heks voor wiskunde, maar goed, dat is geen dier.
|
Bij ons op school werkt een scheikundeleraar die precies op Shrek lijkt.
Hij heet Kersten, als je dit omdraait krijg je Netsrek, heel erg toevallig :P |
Haha, nu ik erover ga nadenken: er loopt bij ons ook een lerares rond die net een vampier lijkt!
Haar huid en haar zijn spierwit, ze is broodmager, haar lippen zijn vuurrood, haar ogen heel bleek en dof, ze draagt altijd hele aparte, zwarte lange jurken, en ze heeft zo'n typische vampier-uitstraling vind ik. :D Overigens schijnt ze wel erg lief te zijn. |
Apart ideeën over dieren hebben jullie! :')
Ik vergelijk mensen niet zo heel snel met dieren. Ik ga eerder verhaaltjes verzinnen over het soort mensen dat ze zijn, dan het met dieren te vergelijken. Maar mijn Frans lerares lijkt toch wel een beetje op een hamster, of iets knaagdierigs. Met bolle wangetjes. |
Mijn Leraar lijkt op een hond die niet helemaal goed is bij zijn hoofd :P
|
Citaat:
Alhoewel. Het zou kunnen natuurlijk. Maar nee. Nehh. Er loopt bij mij trouwens ook nog een meisje rond op school dat sprekend op een paard lijkt. Vraag me niet hoe. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn wiskundeleraar, die de naam van Bommel draagt, lijkt op Sinterklaas
|
Emm. Ik heb wel docenten die op zwervers lijken :D
|
Leraar m&o lijkt ontzettend op een lama! :D
|
Mijn leraar economie lijkt erg op een hamster :o
|
Aanstellers! Mijn nieuwe Engels lerares is gewoon fucking lekker:bloos:
|
Zedenleer: rat
vele anderen: walvis |
Citaat:
|
Mijn bio leraar is een echt kopie van Mr. Mackey uit South Park. Hij zegt soms ook is "Hmm'kay":p
|
Mijn wiskunde docent op de middelbare school leek op een eend :o
|
een onthaarde baviaan met een ingedeukt mopshonden gezecht letterlijk!!
|
Citaat:
|
Oh trouwens, ik heb vandaag mijn wiskundeleraar eens goed geobserveerd, en hij lijkt sprekend op de kerstman! Alleen de kerstmuts miste nog. :D(y)
|
Mijn docent wiskunde lijkt erg op Nelson Mandela
http://nelsonmandelafacts.com/images..._mandela_2.jpg |
Citaat:
|
Docente Frans--> Eucalypta (die heks ^^ )
|
Topictitel weer aangepast :D
|
Citaat:
In dat geval lijkt een vroegere natuurkundeleraar van mij op Bart. Hoewel ik eigenlijk vind dat Bartachternaamloos op mijn oude natuurkundeleraar lijkt. :') |
Citaat:
:) |
Citaat:
Ik heb overigens een lerares die op Madam MikMak lijkt. Ze is vijftig en heeft nog nooit een vriend gehad. |
Mijn leraar van scheikunde lijkt op Einstein, het lijkt echt précies.
|
een docente van CKV lijkt op een hamster.
Hamsterweken xd |
Citaat:
|
Mijn duitslerares op een bever en iemand die vroeger bij mij in de klas zat leek echt sprekend op een zeehond
|
Dit is allemaal zó grappig om te lezen. Ik zie gewoon al die dieren voor de klas staan in mijn fantasie. Geweldig. :D(y)
Ik heb trouwens een Frans lerares op school die best veel weg heeft van een konijn, of een ander knaagdier. De manier waarop ze praat vooral. :D |
Citaat:
|
en ik een zeehond. TWTF IS THIS SHIT!?
|
:D Omg scheer je weg stelletje oudjes :D
|
Citaat:
|
mijn mentor van de 1ste en 2de leek op n bejaarde zebra!!!
en die ik nu heb is n stomme slijmende asociale zielige nurd!! loopt steeds te zeggen dat als je iets af hebt je super intilligent bent enzo en doet echt sppr dooi tegen me, moet m echt niet! |
Economie leraar lijkt op een ei ()
|
mijn AIM lerares is echt een cavia.
Ze maakt er ook nog oui geluiden bij! wiiii |
leraar engels lijkt op en walrus...
|
bij mijn economie leraar zie je nog heel goed dat de mens afstamt van de aap:D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |