![]() |
Wiet in het vliegtuig
Yo, ik ga dus binnenkort met de gehele 5de klas van mn school naar Rome, en we gaan met het vliegtuig. Alleen ik wil wel wat wiet meenemen maar ik weet niet hoe het er aan toegaat bij de controle enz. Als ik al het tabak uit een sigaret haal en daar dan wiet in doe, met aan het uiteinde nog wat tabak
Zou ik dan gepakt kunnen worden? Als ik het sigarettenpakje gewoon bij me houdt? |
Wiet mee het vliegtuig innemen :nono:
|
echt geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn slim idee. Maar als je het persé wil het enige wat ik denk dat kan lukken. maak een gat in de zool van je schoen en prop het daarin, of een tampom in je kont of vagina en daaron wiet. of opeten en hopen dat het niet kapot gaat in je maag wand dan ben je screwed. tsja verder geen idee maar ik zou het NIET DOEN!! als je gepakt word kom je echt wel vast te zitten ofzo e cht niet slim!
|
slecht idee.
je wordt gepakt en weg is je weekje (ofzo) naar Rome |
Lijkt me geen probleem als je het netjes verstopt.
|
aangezien met je een veel grotere groep bent zul je minder snel uitvoerig gecontroleerd worden, misschien toch wel omdat je uit nederland komt maarja. Ik zou het persoonlijk niet doen je kunt vast wel een week zonder hoop ik. Anders stop het in je schoenen of als je een vrouw bent bij je borsten.
|
blow een week niet of regel wat in rome zelf maar neem geen wiet mee het vliegtuig in.
|
Je kan er in Italie makkelijk zat aan komen, ik zou er in ieder geval niet een (paar) jaar cel voor riskeren.
Ookal is het niet veel, Als je gepakt word ben je (n) |
Ook ik raad je af om dit te doen. Ten eerste is de kans dat je gepakt wordt vrij groot omdat het vrij makkelijk geroken word. Ten tweede is het een uitje voor school dus als je bij de douane niet gepakt wordt acht ik de kans dat je door je school gepakt wordt ook aanzienlijk. Dat maakt het risico in ieder geval aanzienlijk en dat zou voor mij genoeg reden zijn om het niet te doen.
|
Citaat:
wiet in sigaretten draaien zou ik trouwens ook niet doen, ik heb het bij fouilleringen regelmatig gehad dat er een paar peuken uit het pakje gehaald werden waar langs geroken werd. als er wiet in zit ruik je dat op die manier wel. maar wat betreft meenemen in het vliegtuig...het kan, veel mensen hebben geluk en krijgen geen problemen, maar ik raad het iedereen af! de kans is altijd aanwezig dat je eruit gepikt wordt, en de kans dat je problemen krijgt vele malen groter dan wanneer je bv met de bus naar italie gaat. beter om het risico niet te nemen. |
Ik zou wiet sowieso niet meenemen, dan eerder hasj. Dat ruik je iig een stuk minder sterk, en is ook minder opvallend.
|
Iedereen die een beetje weet hoe vliegvelden werken, weet dat (als je het slim doet) de pakkans echt nihiel is. Maja, iedereen die regelmatig een vliegtuig pakt kan dit zelf wel verzinnen:p
|
Meenemen is niet zon probleem maar waarom zou je.
Straffen in Italie op drugs zijn erg hoog en bovendien blowd 9000% van de jongeren dus meenemen is fucking zinloos. |
Vrij verkeer van personen en goederen ;)
|
Per post misschien? Al wordt dat ook gecontroleerd.
|
:D
|
ik zou het je echt afraden.
als je verslaafd bent is t mss heel lastig dat begrijp ik. maar ze hebben je zo door en de straffen zijn echt niet mis. |
Citaat:
|
Anders zou hij wel een weekje zonder kunnen en geen boete riskeren.
|
Citaat:
Maar goed zoals ik al zei is het zinloos om het mee te nemen omdat heel Rome aan de jonko hangt :) Loop een park in en check voor gasten met een rugzakje met veel mensen spreken... |
Toen ik naar Italie vloog (Pisa) stond er bij de uitgang een drugshond die de reizigers besnuffelde.
|
je weet hoe streng ze in italie zijn kwa wiet?
ik zou dus absoluut niks meenemen wat makkelijk te vinden is als je toch iets meeneemt: verstop het in voedsel, dan ruiken de honden het nog steeds maar interpreteren de begeleiders het als valse melding verstop het in iets dat ongeveer dezelfde structuur heeft, zowieso niet iets waar je bij een rontgenopname een zakje ziet zitten of iets met een duidelijk andere structuur(ik denk dat in theezakjes mischien nog een kleine kans van slagen heeft, maar ik zou het niet riskeren) ik zit zelf dit jaar trouwens met dezelfde situatie ik denk dat de beste manier is om wat lekkers te bakken(en dan liefst niet iets voor de hand liggends zoals spacecake, bekend in nl, en special brownies, bekend in amerika) en dan wel eersr boter maken en het daarvan maken zodat er geen stukjes wiet inzitten zoiets kunnen ze niet makkelijk detecteren al zal het ook verdacht worden als je een enorme lading gebakken goederen in je bagage hebt.... |
Drugshonden kun je volgens mij niet zo makkelijk foppen en de douane ook niet ;)
|
Hash in the place where the sun won't shine.
|
Dat ruiken de honden wel.
|
Pak hasjolie en doe dat in in een leeg flesje zonneolie, daar kun je spacecake van maken?
Tzelfde met wietboter, kun je zelf maken. |
Citaat:
|
Hij reageert niet echt vaak meer, volgens mij zit de TS gewoon in een Italiaanse cel....
Hij is trouwens niet meer online geweest na het posten van dit topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |