![]() |
Hoeveel dagen draag je een outfit?
Zie titel. ;)
|
Tot het stinkt :p
|
Shirtjes en hemdjes kunnen bij mij zeker wel 2 dagen mee. Maar ik wil eigenlijk vaak elke dag wat anders aan. :p Broeken en rokjes doe ik veel langer mee. Totdat ze niet meer fris zijn of vies zijn. Ondergoed + sokken elke dag schoon en bh's om de dag ofzo.
|
Ik kan met shirtjes en hemdjes inderdaad ook 2 dagen doen. Broeken daar doe ik mee totdat ze vies zijn. Ondergoed/sokken doe ik elke dag schoon aan.
|
1 dag, behalve mijn broeken, die gaan langer mee
|
Doorgaans 1 dag, pantalons durf ik wel eens 1 tot 3 dagen na elkaar dragen zolang ze niet vuil zijn.
Blazer jasjes was ik maar om de maand, maar die zitten dan ook niet op blote huid he. ;) |
Sokken en ondergoed draag ik één dag, shirts, blousjes e.d. meestal twee dagen, broeken langer.
|
Broek dag of 5, shirt 3, en onderbroek 2.
|
Citaat:
|
Sokken en ondergoed trek ik elke dag schoon aan. T-shirtjes en hemdjes doe ik twee dagen mee, heel soms drie (als ie nog fris ruikt). Bh's en pyjama's een dag of 3/4. Broeken en vesten meestal twee of drie keer twee dagen ofzo? Tot ze vies zijn of niet meer fris ruiken.
|
Citaat:
Bij mij geldt, hoe dichter op mijn lichaam, hoe eerder in de was. Elke dag schoon ondergoed en schone sokken. Hempjes e.d. wissel ik als ze stinken, na een dag of 2/3 maar soms ook wel langer. Bovendingen houden het vaak wel een week uit, broeken en rokken nog langer. |
T-shirts en bloezen 1 dag, hemdjes 1 of 2 afhankelijk van hoe veel ik gezweet heb, broeken een keer of zes denk ik maar daarvan maar 2 dagen achter elkaar, dan hang ik het aan een hangertje en gaat het terug in de kast voor de volgende keer, truien tot er een vlek in komt of het stinkt. Ondergoed en sokken uiteraard 1 dag.
|
T-shirts draag ik altijd maar 1 dag, want ik zweet meestal nogal (ga altijd te laat weg en moet dan hard fietsen) en dan is dat vies enzo.
Ondergoed natuurlijk ook maar 1 dag, al draag ik BH's wel meerdere dagen. Broeken en sokken draag ik soms té lang. Soms een week ofzo. Gelukkig heb ik nooit zweetvoeten. |
Ik schrik hier nogal van hoor ;x Bij mij is het gewoon 1 of 2 dagen maximaal.
|
Het ligt er ook nog maar aan hoeveel kleding je hebt. Ik trek bijna iedere dag een nieuw shirt aan, broeken en dergelijke was ik niet meteen maar laat ik luchten als ze nog wel aan kunnen. Ondergoed en sokken en hemdjes gaan ook meteen in de was.
|
Ondergoed en sokken natuurlijk 1 dag. Hemdjes/t-shirts 1-2 dagen (soms een 3e dag op een luie thuisblijf-zondag :P), broeken in totaal iets van een week, worden tussendoor wel gelucht, of wanneer het vies wordt. Truien/vesten ed wanneer ik 't niet meer fris vind, meestal na een keer of 4.
|
Ik draag ondergoed en sokken 1 dag, hemdjes 3 dagen, shirtjes 1 dag (soms 2), dingen die over een laag heen gaan (truien/vesten/enz) 3 tot 4 dagen, met broeken doe ik 4 dagen. Broeken draag ik 2 dagen, dan hang ik ze te luchten en dan draag ik ze nog een keer 2 dagen.
|
Ondergoed en sokken één dag, de rest van mijn kleding maximaal twee dagen. Dan gaat het ook de was in.
|
Ondergoed, sokken en shirts één dag, maar met spijkerbroeken loop ik wel een dag of vier hoor. Truien/vestjes meestal twee keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt eraan, ik heb een vest, echt een totally me ding, en die draag ik meestal meerdere dagen per week, gebruik m ook als soort van jas, jeans draag ik ook veel dezelfde, maar gewoon omdat ik die zo weinig heb:O
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je weinig zweet zou 2 dagen nog wel kunnen. |
Als je dusdanig zweet zou ik toch eens een flinke deo aanraden. En je shirts laten luchten 's nachts.
|
onderbroek en sokken elke dag verwisselen, ik zal nooit een blouse, shirt of polo langer dan 3 dagen dragen, broeken doe ik langer mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 dag. Een broek wil ik nog wel iets langer dragen. Maar mijn shirts gaan stinken als ik ze langer dan 12 uur draag, ik kleed me vaak in de loop van de dag dan ook om. En sokken en ondergoed trek ik iedere dag vers aan.
|
Tot ik mijn boxer niet meer kan vinden
|
mijn schoenen gaan wel 7-10 maanden mee!
|
Dat ligt aan het weer, de outfit en de daginvulling.
|
Shirt: 1
Broek: 1 (heel soms 2) onderbroek: 1 sokken; 1 en zo hoort het:) |
Citaat:
|
alles 1 dag. (maar mn moeder loopt wel altijd te zeuren dat ze zoveel moet wassen)
|
Bh 2/3 dagen
Ander ondergoed 1 dag soms halve dag Broek 2 dagen Shirt 1 dag Vest, truitje, tuniek, enz enz enz ligt eraan meetal meer dagen voor het in de was gaat maar dan ligt het in me kamer versprijdt, tot ergenis van mijn moeder :bloos: |
Gewoon bovenop je kast smijten, dat is makkelijk en het ziet er nog een beetje opgeruimd uit. :D
|
Broek/rok/jurk net zolang tot het vies is. En ik knoei regelmatig. Dus dat is vaak sneller dan ik wil.
Sokken en ondergoed gaat elke dag in de was en een bh draag ik maar 2 dagen. Heb ooit gelezen dat er dan al meer bacterien inzitten dan je wil weten! Shirtjes met lange en korte mouwen gaan ook vaak elke dag in de was omdat ze dan een beetje na zweet of deo ruiken. Een vest of een blouse weer net zolang tot ik geknoeid heb. Ik heb wel vaak elke dag andere kleren aan, maar dan leg ik de kleren over de stoel tot ik het weer ga dragen. |
Citaat:
|
ik leg vaak ook mijn kleren over een stoel alleen dat vind mijn moeder niet zo geweldig
|
tot t stinkt/vies is, elke dag schoon ondergoed en sokken
|
Jurkjes, shirtjes, ondergoed en sokken 1 dag, broeken tot ze vies zijn, verschillend dus.
|
slipje shirt hempje jurkje sokken 1 dag
rokje broek bh 2 dagen ik vind het echt zooo vies daat sommige mensen dan een week lang dezelfde kleren aaanhebben ;| |
Ondergoed 1 dag. Broek 2 á 3 keer.
Shirts een dag. Jurkjes whatever 1 dag. |
Jurken/shirts/broeken: twee dagen
Onderbroeken: elke dag schoon Beha's: twee of drie dagen |
Variërend van twee uur voor sportkleding tot ruim een week voor broeken.
|
Ik kan mijn broeken niet eens zo lang dragen, want dan zakken ze van mijn kont af... :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |