![]() |
Ik wil haar graag maar ik durf niks!
In mijn klas zit een heel mooi meisje. Ik heb al 2x over haar gedroomd maar wat moet ik nu doen? Ik wil haar wel heel graag. maar ik durf niks! help mij!:(
|
gewoon met haar praten alsof ze een klasgenoot is en kijken hoe ze reageerd...
good luck |
liefde en relatie lijkt me de betere plaats voor dit soort topics.
Maar toch zal ik je advies gevemn: Let ff a.u.b niet op spelling kom net van feest af. : Praat gewoon met dhaar op hyves en voeg haar natuurlijk toe als vriend vraag haar daarna om haar msn. begin gewoon een gesprek aan, hoe het ging op school, hoe de eerste weken gingen, wat ze doet buiten school, muzieksmaak enz. Vraag na een paar dagen om hoor nummer mijn dinges is gewoon zodra zij weggaat: Oh jammer dat je net weg moet, mag ik dan je nummer (A). Works as a charm ;) en daarna is het gewoon beetje flirten enzo. het is pas half twaalf weet ik :P maar feest kon niet lang duren vanwege morgen half 7 op, maar heb redleijk veel gedronken dusja. Ben nog bezig met dat tering huiswerk :( wat niet zo goed gaat met martini in je lijf. |
Oke, ik zal jullie tips proberen.
Bedank voor jullie super snelle reacties |
no problem ;)
|
haha deze boards zijn meestal sloom maar soms zit het mee zoals vandaag, maarre ff 1 ding het is nooit zeker dat het wat wordt, onthoud dat. Maar probeer niet meteen haar aandacht te trekken, bouw het langzaam op. Maar niet zo langzaam dat ze je als vriend gaat zien. Dat heb ik 1x gehad, heb nu wel een heeeele leuke vriendin erbij waar ik het echt overal over kan hebben, maar dat was niet mijn doel als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Zo, ik heb de off-topic chat weggehaald, en nu verplaats ik hem, zoals al geopperd is, naar L&R, omdat hij daar beter past.
|
Ty Pluis.
dus serieus... :| er zijn 1000 en 1 topics over dit en altijd komt her erop neer dat je moet praten, msnen, SMSen, afspreken en kijken of hier iets word :rolleyes: |
Ik heb je titel even aangepast. Alle mensen die hier posten hebben 'een probleem' en een heel groot deel daarvan gaat over precies dit: niks durven. Omdat alle situaties net iets anders zijn laat ik deze maar gewoon open, maar de oplossing is even simpel als het lijkt.
Durf je niet? Doe het alsnog. Gewoon met haar praten, vragen of ze wat leuks met je wil doen. Dat is het enige advies dat er te geven is. Als je zo bang bent dat je niks doet gebeurt er ook niks. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |