![]() |
ik zoek 1 jarige opleiding van mbo 4
ik heb me beetje laat ingeschrijven voor me op leiding:facepalm:
dus nu begint me opleiding pas in sep volgende jaar + ik moet toelatings examen doen. dus wie kent een mbo opleiding van in jaar |
Kun je anders niet n jaar gaan werken, of ff ertussenuit?? op vakantie ofzo, of vrijwilligerswerk ergens???
ik zou zo vlug ook niet weten waar je n opleiding van n jaar kunt vinden:O |
Als je een vmbo-t diploma met goede cijfers hebt, zou je ook kunnen kijken of je je nog in kan schrijven voor sprinthavo, dan doe je 4 en 5 havo in één jaar.
Er zijn volgens mij geen niveau 3 of 4 opleidingen van korter dan twee jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Een tussenjaar kan je inderdaad gewoon nemen, lekker een jaartje werken. :) Maar zolaat ben je toch niet met inschrijven?, ik ben ook wel eens begonnen met een MBO2 opleiding ergens in oktober :p, dus het is mogelijk. |
Als je een mbo3 diploma hebt ben je dus niet meer leerplichtig, dan kun je inderdaad het beste een jaartje gaan werken denk ik :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, zelf weten maar het is nogal storend voor anderen en slecht voor je eigen ontwikkeling.
je zou kunnen werken, je zou vavo kunnen proberen te doen in 1 jaar (met mbo3 mag dat waarschijnlijk wel), je kan uit je neus peuteren, als je rijk ben kan je cursussen doen, je kan een 1 jarige thuisstudie doen, misschien biedt je ROC een sneltraject aan om door te stromen naar HBO (al is dat meestal alleen als je al mbo4 hebt) |
Citaat:
ik ga wat info zoeken over vavo. thanxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |