![]() |
hoe zoen je zonder tong??
ooi!
ja, de titel zegt het al, maar ik snap gewoon niet hoe je zoent zonder tong?? lippen op elkaar en heel hard zuigen (:D) of zow? en iedereen zegt: "je moet je lippen bewegen.." maar hoe dan?? |
:D:D:D:D:D
Gewoon doen wat lekker voelt. Heel hard zuigen zou ik zelf niet doen. Een beetje met de lippen spelen en kusjes geven. |
Citaat:
|
Ben ook wel benieuwd :D
|
zoals je softijs eet. Af en toe wat pakken met je lippen
|
Citaat:
|
Nou de basis is gewoon de smakkerd die je al van je moeder krijgt, gewoon mwah op elkaars lippen. Als je er een tijdje mee doorgaat, ga je eigenlijk gewoon voorzichtig met je lippen die van de ander 'bevoelen'. Je lippen zijn heel gevoelig, dus je kijkt gewoon wat lekker voelt. Gaat min of meer vanzelf. Je kunt het op je hand wel eens proberen, dan merk je vanzelf wat logische bewegingen zijn en wat niet.
|
Citaat:
De naam zegt het al: acteurs, dat is hun beroep en daar zijn ze aardig geoefend in. |
Citaat:
|
en ik heb ook geen clou hoe te beginnen.. vragen of zo??
|
Zoenen.. gewoon rustig met je hoofd naar het zijne .. Niet spontaan of af lopen en hem vol op de bek pakken..staat lelijk :P Of laat wat op grond vallen dat hij het ook ziet ofzow :P Zo krijg je de zoentechnieken een beetje..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het spannendste stukje van alles :D
|
ik vind het altijd lekker als een meisje een beetje op mijn onderlip knabbelt/zuigt.(A)
|
(cliffhanger is het laatste stukje van de soap wanneer het eindigt. Er wordt spanning opgebouwd in de serie en op het einde wordt de soap stopgezet en wil je weten hoe het afloopt. GTST is vooral beroemd en berucht om haar kliff-hangers als de zomerstop begint.)
|
Citaat:
|
vanacht nog gedaan:P (tien voor 4).
we gingen eerst lekker tongzoenen en tussendoor af en toe je onderlip of bovenlip tussen haar lippen en dan het ouderwetse smak geluidje maken. |
*smak* :D
|
:P ja zo ja, nee maar OT : dat is echt heel lekker, was trouwens eerste keer dat ik met dat meisje ging.:D
|
Dus daarvoor waren het jongens ? Hahaha
|
Citaat:
|
zoenen zonder geluid/smak is ook een kunst. Gewoon de lippen tegen elkaar drukken en terug. Dat is lachen als je dat doet.
|
Citaat:
|
Oefening baart kunst!
|
Haha geweldig, zulke dingen vroeg ik me nou vroeger ook altijd af.
Dat moet je gewoon een keer mee maken, en het gaat vanzelf! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |