![]() |
Oefening met metrum
Hoi skatteballetjes,
Ik was een beetje aan het dichten want mijn huiswerk was af en wat moet men anders. En toen bedacht ik dat ik wel wat kon gaan oefenen met metrum. Ziehier het resultaat :o ---------------------- dat je naar buiten kijkt en dat het donker is terwijl het licht is in je kamer als je de trein uitstapt en dat er onweer is maar dat de zon drijft door de straten hij droomde dat de muren te klein zijn benen te lang waren maar hoopte dat de winkels te vol de straten te leeg waren ze wist dat ze knap was maar was liever aardig ze dacht dat ze slim was maar was eerder vaardig ---------------------------------------------- Kusjes en lievs van Etmakas. |
Leuk! Het eerste en twee stukje lopen goed! Het laatste stukje vind ik niet lekker lopen :)
|
:cool: wat een snelle reactie!
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Het laatste deel is ook wat afgezaagder. Maar zelf erger ik me eigenlijk er niet aan :p kan je zeggen wat je precies niet fijn vindt lopen? |
Hmm, ik denk dat ik het gewoon niet bij de rest vind passen omdat de klanken/de zin zo kort is/zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |