![]() |
Je grootste seks-fantasie
Post hier je grootste sex-fantasie, ben benieuwd. :)
|
Seks met een tandenborstel.
|
ehm... op een eilandje in griekenland lekker in een leuk huisje zitten,
op n enorm groot bed met lekker vrouwtje :P of op dat eilandje lekker gewoon in de natuur weetjewel! niet dat je de hele tijd een stokje hebt die in je reet aan het porren is, maar gewoon lekker op een dekentje tussen het gras... mmmmmm niceeeee |
Hmm een verdubbelingsmachine zodat ik een keertje twee keer mijn vriendje heb?
|
in de natuur in het bos ofzo ...
|
Seks met 10 vrouwen
|
Een vrouw die niet genoeg krijgt van klaarkomen en dan vervolgens haar alleen maar laten klaarkomen in een lange heftige vrijpartij.
|
2 vrouwen
|
wat weinig doordacht :P
ik bedoel ik concentreer me liever op een vrouw dan op 2 vrouwen... ja begrijp me niet verkeerd als me een triootje werd aangeboden dan wil ik dat wel! maar als het helemaaaal perfect mooet zijn? |
ik bedoelde het ook ondoordacht... op een grappige manier, het zou inderdaad moeilijker zijn je te concentreren op 2 vrouwen
|
Mij lijkt het als man gewoon zo problematisch dat de meeste vrouwen er langer over doen om klaar te komen dan de mannen... oftewel, volgens mij hou je het gewoon niet vol, althans niet als je ze allebei fatsoenlijk wil neuken. Of zit in de fantasie inbegrepen dat je een enorm uithoudingsvermogen hebt? :D
|
Een vrouw die mij alleen maar voor mijn lichaam wil omdat ik zoveel meet te bieden heb dan haar ''man''
Een heel erg arrogante fantasie, ik weet het maar wel leuk :P |
Seks met pudding.
|
Citaat:
|
Sex midden in het park met mijn vriendin. en dan het liefst waar we betrapt kunnen worden.
lijkt me heerlijk om te doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
genomen worden door een vrouw met een voorbinddildo
|
Citaat:
|
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.
Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: props voor eindelijk weer een enigzins 'normaal' topic op seksualiteit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Volk, mocht je ooit ambities hebben om je fantasie uit te spelen, denk ik dat je hier genoeg figuranten kunt vinden. :P
Laatst probeerden mijn sekspartner en ik het voor het eerst anaal, maar dat verliep nog niet zo lekker. Op een gegeven moment begon hij het vrij moeilijk te krijgen en zei hij, 'misschien moet ik je maar gewoon verkrachten'. Niet alleen op dat moment verrassend geil, maar dat is ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen. Niet dat ik het ooit echt zou willen, dat lijkt me vreselijk, maar de fantasie op zich vind ik zeer prettig. |
Citaat:
Maar in mijn geval is het meer het meisje/de vrouw die seksueel niet voldaan is en wanhopig zoekt naar die gene die dat wel kan *TADAAA* that's where i come to play. En het is geen liefde, alleen pure lust, omdat ik dingen meer heb die haar man niet heeft. Zo arrogant, zoals ik eigenlijk helemaal niet ben :rolleyes: |
ik loop over de duinen en dan zie ik een verschrikkelijk geile blonde vrouw met prachtige borsten:eek: zichzelf vingeren ze ziet mij en zegt dat ik moet komen:y. ik ga naar haar toe en begin aan haar tepels te likken ze trekt mijn kleren uit en begint mijn harde pik te zuigen:evil: en dan ga ik op haar liggen en neem haar terwijl ik aan haar borsten lik:D ik kom klaar op haar borsten en ik vinger haar daarna klaar!!!*O*
|
Dat ze een FC-groningen petje aanheeft, naakt over een brugleuning hangt met eventueel een trui aan als het koud is.
|
Citaat:
|
trio met 2 meisjes (ik ben daar een van) en 1 jongen.. lijkt me supergeil..
|
Citaat:
|
Citaat:
Veluwse bos, 12 oktober? |
Jemig, dat alle mannen zo sterk op die fantasie reageren, terwijl ze moeten delen ook nog? :confused:
|
Hahah idd, delen is echt geen fantasie van mij
|
in een leeg zwembadje liggen en dat er allemaal meiden over me heen squirten :DXD
|
oej... dat lijkt mij opzich ook wel lekker :P zolang het maar niet zo'n waterval word :P vind ik soms een beetje te overdreven
|
Citaat:
OT: trio mmv lijkt me nog wel een keer heel leuk om te doen. Ook kan ik me wel vinden in wat Volk zegt, al zijn het in mijn fantasie geen 8 mannen, maar wat minder. Vormen van bondage vind ik leuk om over te fantaseren, al zijn die al deels geen fantasie meer. |
Citaat:
Edit: ik lieg, niet precies dit. Voor mij is bondage nog wel een fantasie :o |
Echt een grote seksfantasie is het nou ook weer niet.
Maar ik zou voor een trio vvm gaan. |
Een soort machine waarmee ik iedereen in de wereld kan opsporen. Vervolgens druk ik op ENTER en - -- - daar is diegene dan (zij) en dan dat ze doet wat ik wil. Dus dat het lichaam ook precies hetzelfde eruit ziet als de originele die ergens op de wereld rond loopt :p.
En ik moet haar ook weer kunnen deleten of opslaan of nog meer van haar :D of andere meisjes erbij laten komen. Maar dan zijn deze "wezens" ziekte vrij. De machine moet zo klein als een knikkertje worden na gebruik. offtopic (Dit zal ook van pas komen als je iemand echt haat, je kan dat lichaam dan helemaal mishandelen) |
Citaat:
|
nou de meesten doen het gewoon niet hoor bakfiets
|
Citaat:
T zou niet fijn zijn als ieder meisje squirtte.. |
jezus zeg die laatste 2 reacties waar slaat dat op... ik zeg dat ik er geen problemen mee heb als n meisje squirt, ik zeg niet dat alle meisjes squirten?
|
Jongens, iets meer ontopic graag. Of meisjes wel of niet (kunnen) squirten is niet echt ontopic he.
|
haha eigelijk zou ik wel sex willen hebben met jouw ... neej grapjee ik denk gewoon met me vriendje:)
|
Citaat:
Ik dacht echt. 'Als ik eerste post zou hebben gehad hier had ik JOUW gezegd ;)' Maarja OT: Ik zou wel gewoon met alle meisjes die ik wel leuk vind, mooie (ex) klasgenootjes en (vakantie)vriendinnetjes tegelijk verwend willen worden :P |
Ik loop langs een weg en ineens komt er een busje aanrijden, de deur gaat open en ik word naar binnengetrokken, ik krijg iets voor mijn neus en dan wordt het zwart voor mijn ogen. Als ik weer wakker word, lig ik naakt vastgebonden op een bed. Ik word een week lang vast gehouden en verkracht. Door 4 knappe jongens/mannen. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |