Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Je grootste seks-fantasie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1814376)

Anoniem19 14-09-2010 16:15

Je grootste seks-fantasie

Post hier je grootste sex-fantasie, ben benieuwd. :)

deadlytown 14-09-2010 17:25

Seks met een tandenborstel.

bakfietsje2 14-09-2010 17:47

ehm... op een eilandje in griekenland lekker in een leuk huisje zitten,
op n enorm groot bed met lekker vrouwtje :P
of op dat eilandje lekker gewoon in de natuur weetjewel!
niet dat je de hele tijd een stokje hebt die in je reet aan het porren is, maar gewoon lekker op een dekentje tussen het gras...
mmmmmm niceeeee

Freyja 14-09-2010 18:09

Hmm een verdubbelingsmachine zodat ik een keertje twee keer mijn vriendje heb?

masterQ 14-09-2010 19:11

in de natuur in het bos ofzo ...

SLT2465 14-09-2010 19:18

Seks met 10 vrouwen

Commando 14-09-2010 20:23

Een vrouw die niet genoeg krijgt van klaarkomen en dan vervolgens haar alleen maar laten klaarkomen in een lange heftige vrijpartij.

Sabir 14-09-2010 20:54

2 vrouwen

bakfietsje2 14-09-2010 21:31

wat weinig doordacht :P
ik bedoel ik concentreer me liever op een vrouw dan op 2 vrouwen... ja begrijp me niet verkeerd als me een triootje werd aangeboden dan wil ik dat wel! maar als het helemaaaal perfect mooet zijn?

Sabir 14-09-2010 23:54

ik bedoelde het ook ondoordacht... op een grappige manier, het zou inderdaad moeilijker zijn je te concentreren op 2 vrouwen

Freyja 15-09-2010 09:00

Mij lijkt het als man gewoon zo problematisch dat de meeste vrouwen er langer over doen om klaar te komen dan de mannen... oftewel, volgens mij hou je het gewoon niet vol, althans niet als je ze allebei fatsoenlijk wil neuken. Of zit in de fantasie inbegrepen dat je een enorm uithoudingsvermogen hebt? :D

Prominence 15-09-2010 09:33

Een vrouw die mij alleen maar voor mijn lichaam wil omdat ik zoveel meet te bieden heb dan haar ''man''
Een heel erg arrogante fantasie, ik weet het maar wel leuk :P

XalionX 15-09-2010 13:13

Seks met pudding.

moyra 15-09-2010 13:46

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 30851459)
Een vrouw die mij alleen maar voor mijn lichaam wil omdat ik zoveel meet te bieden heb dan haar ''man''

hehe:D

mundial 15-09-2010 15:22

Sex midden in het park met mijn vriendin. en dan het liefst waar we betrapt kunnen worden.
lijkt me heerlijk om te doen

Freyja 15-09-2010 20:16

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 30851459)

Oh haha dat is ook mooi ja. Ik loop daar juist altijd vast in mijn fantasieën; dan begin ik te bedenken dat ik Johnny Depp tegenkom maar vervolgens is er geen enkele reden te bedenken waarom hij mij zou willen batsen want hij heeft de knapste vrouw ter wereld al :D:(

Dutchess 15-09-2010 21:21

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 30849822)
Hmm een verdubbelingsmachine zodat ik een keertje twee keer mijn vriendje heb?

Mag ik die machine dan lenen als je klaar bent?:bloos: Goed plan!

camjongen1992 15-09-2010 23:04

genomen worden door een vrouw met een voorbinddildo

Sander =D 16-09-2010 06:34

Citaat:

camjongen1992 schreef: (Bericht 30854412)
genomen worden door een vrouw met een voorbinddildo

Dat lijkt mij dan weer niet zo prettig.. :bloos:

Volk 16-09-2010 12:02

Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten:o

SLT2465 16-09-2010 12:10

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 30855309)
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten:o

Respect! (y)

Rationeel 16-09-2010 13:54

Citaat:

volk schreef: (Bericht 30855309)
ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

:d:d:d (y)

sannverwijderd 16-09-2010 15:13

Offtopic: props voor eindelijk weer een enigzins 'normaal' topic op seksualiteit

Signy 16-09-2010 16:03

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 30851413)
Mij lijkt het als man gewoon zo problematisch dat de meeste vrouwen er langer over doen om klaar te komen dan de mannen... oftewel, volgens mij hou je het gewoon niet vol, althans niet als je ze allebei fatsoenlijk wil neuken. Of zit in de fantasie inbegrepen dat je een enorm uithoudingsvermogen hebt? :D

Wat dacht je van kijken naar de vrouwen die met elkaar bezig zijn? Kan de man eventjes uithijgen. ;)

Pyro Power 16-09-2010 17:40

Citaat:

Fantasieën kunnen we laten uitkomen hoor xD

bakfietsje2 16-09-2010 17:47

Citaat:

wilde meid! :p

Infidel 16-09-2010 18:30

Nou Volk, mocht je ooit ambities hebben om je fantasie uit te spelen, denk ik dat je hier genoeg figuranten kunt vinden. :P

Laatst probeerden mijn sekspartner en ik het voor het eerst anaal, maar dat verliep nog niet zo lekker. Op een gegeven moment begon hij het vrij moeilijk te krijgen en zei hij, 'misschien moet ik je maar gewoon verkrachten'. Niet alleen op dat moment verrassend geil, maar dat is ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen. Niet dat ik het ooit echt zou willen, dat lijkt me vreselijk, maar de fantasie op zich vind ik zeer prettig.

Prominence 16-09-2010 23:07

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 30853647)
Oh haha dat is ook mooi ja. Ik loop daar juist altijd vast in mijn fantasieën; dan begin ik te bedenken dat ik Johnny Depp tegenkom maar vervolgens is er geen enkele reden te bedenken waarom hij mij zou willen batsen want hij heeft de knapste vrouw ter wereld al :D:(

Hahaha :P Jep dat kan ik begrijpen :P
Maar in mijn geval is het meer het meisje/de vrouw die seksueel niet voldaan is en wanhopig zoekt naar die gene die dat wel kan
*TADAAA* that's where i come to play.
En het is geen liefde, alleen pure lust, omdat ik dingen meer heb die haar man niet heeft.
Zo arrogant, zoals ik eigenlijk helemaal niet ben :rolleyes:

anoniemuit1995 17-09-2010 15:21

ik loop over de duinen en dan zie ik een verschrikkelijk geile blonde vrouw met prachtige borsten:eek: zichzelf vingeren ze ziet mij en zegt dat ik moet komen:y. ik ga naar haar toe en begin aan haar tepels te likken ze trekt mijn kleren uit en begint mijn harde pik te zuigen:evil: en dan ga ik op haar liggen en neem haar terwijl ik aan haar borsten lik:D ik kom klaar op haar borsten en ik vinger haar daarna klaar!!!*O*

Megadeth 17-09-2010 17:25

Dat ze een FC-groningen petje aanheeft, naakt over een brugleuning hangt met eventueel een trui aan als het koud is.

bakfietsje2 17-09-2010 20:56

Citaat:

Megadeth schreef: (Bericht 30859934)
Dat ze een FC-groningen petje aanheeft, naakt over een brugleuning hangt met eventueel een trui aan als het koud is.

nou wel een sociale jongen, laat het dametje geen kou lijden

tweet123 18-09-2010 20:24

trio met 2 meisjes (ik ben daar een van) en 1 jongen.. lijkt me supergeil..

>Roy< 22-09-2010 19:03

Citaat:

anoniemuit1995 schreef: (Bericht 30859286)
ik loop over de duinen en dan zie ik een verschrikkelijk geile blonde vrouw met prachtige borsten:eek: zichzelf vingeren ze ziet mij en zegt dat ik moet komen:y. ik ga naar haar toe en begin aan haar tepels te likken ze trekt mijn kleren uit en begint mijn harde pik te zuigen:evil: en dan ga ik op haar liggen en neem haar terwijl ik aan haar borsten lik:D ik kom klaar op haar borsten en ik vinger haar daarna klaar!!!*O*

Hahaha:D

Mark 22-09-2010 19:36

Citaat:

Ik stop nu met scheren en zeg de huur van mijn appartement op.

Veluwse bos, 12 oktober?

Freyja 22-09-2010 22:17

Jemig, dat alle mannen zo sterk op die fantasie reageren, terwijl ze moeten delen ook nog? :confused:

Bartezz 22-09-2010 22:25

Hahah idd, delen is echt geen fantasie van mij

redwhite 22-09-2010 22:42

in een leeg zwembadje liggen en dat er allemaal meiden over me heen squirten :DXD

bakfietsje2 22-09-2010 22:56

oej... dat lijkt mij opzich ook wel lekker :P zolang het maar niet zo'n waterval word :P vind ik soms een beetje te overdreven

Marmite 23-09-2010 09:02

Citaat:

bakfietsje2 schreef: (Bericht 30880944)
oej... dat lijkt mij opzich ook wel lekker :P zolang het maar niet zo'n waterval word :P vind ik soms een beetje te overdreven

Ehm hoe zie je squirten dan precies voor je?

OT: trio mmv lijkt me nog wel een keer heel leuk om te doen. Ook kan ik me wel vinden in wat Volk zegt, al zijn het in mijn fantasie geen 8 mannen, maar wat minder. Vormen van bondage vind ik leuk om over te fantaseren, al zijn die al deels geen fantasie meer.

Absinthe 23-09-2010 10:19

Citaat:

Marmite schreef: (Bericht 30881491)
OT: trio mmv lijkt me nog wel een keer heel leuk om te doen. Ook kan ik me wel vinden in wat Volk zegt, al zijn het in mijn fantasie geen 8 mannen, maar wat minder. Vormen van bondage vind ik leuk om over te fantaseren, al zijn die al deels geen fantasie meer.

Precies dit :o
Edit: ik lieg, niet precies dit. Voor mij is bondage nog wel een fantasie :o

Queasy 23-09-2010 15:17

Echt een grote seksfantasie is het nou ook weer niet.
Maar ik zou voor een trio vvm gaan.

DonkerZwart 02-10-2010 22:43

Een soort machine waarmee ik iedereen in de wereld kan opsporen. Vervolgens druk ik op ENTER en - -- - daar is diegene dan (zij) en dan dat ze doet wat ik wil. Dus dat het lichaam ook precies hetzelfde eruit ziet als de originele die ergens op de wereld rond loopt :p.
En ik moet haar ook weer kunnen deleten of opslaan of nog meer van haar :D of andere meisjes erbij laten komen.
Maar dan zijn deze "wezens" ziekte vrij.

De machine moet zo klein als een knikkertje worden na gebruik.

offtopic
(Dit zal ook van pas komen als je iemand echt haat, je kan dat lichaam dan helemaal mishandelen)

bakfietsje2 03-10-2010 18:19

Citaat:

Marmite schreef: (Bericht 30881491)
Ehm hoe zie je squirten dan precies voor je?

squirten is niet erg... het is alleen als een meisje echt enorm veel squirt vind ik dat wel midner weetje, sommige doen dat meer dan de andere.

Bartezz 03-10-2010 18:31

nou de meesten doen het gewoon niet hoor bakfiets

goeieboeie 04-10-2010 15:22

Citaat:

bakfietsje2 schreef: (Bericht 30915727)
squirten is niet erg... het is alleen als een meisje echt enorm veel squirt vind ik dat wel midner weetje, sommige doen dat meer dan de andere.

Je bent 17 en totaal onervaren? Alleen pics op je computer gezien?
T zou niet fijn zijn als ieder meisje squirtte..

bakfietsje2 04-10-2010 17:39

jezus zeg die laatste 2 reacties waar slaat dat op... ik zeg dat ik er geen problemen mee heb als n meisje squirt, ik zeg niet dat alle meisjes squirten?

Dittrich 04-10-2010 18:39

Jongens, iets meer ontopic graag. Of meisjes wel of niet (kunnen) squirten is niet echt ontopic he.

marloesio1 04-10-2010 19:05

haha eigelijk zou ik wel sex willen hebben met jouw ... neej grapjee ik denk gewoon met me vriendje:)

FluffyKitten 04-10-2010 21:26

Citaat:

marloesio1 schreef: (Bericht 30920441)
haha eigelijk zou ik wel sex willen hebben met jouw ... neej grapjee ik denk gewoon met me vriendje:)

Dohoohoh.
Ik dacht echt.
'Als ik eerste post zou hebben gehad hier had ik JOUW gezegd ;)'

Maarja OT:

Ik zou wel gewoon met alle meisjes die ik wel leuk vind, mooie (ex) klasgenootjes en (vakantie)vriendinnetjes tegelijk verwend willen worden :P

Britney987 26-10-2010 16:19

Ik loop langs een weg en ineens komt er een busje aanrijden, de deur gaat open en ik word naar binnengetrokken, ik krijg iets voor mijn neus en dan wordt het zwart voor mijn ogen. Als ik weer wakker word, lig ik naakt vastgebonden op een bed. Ik word een week lang vast gehouden en verkracht. Door 4 knappe jongens/mannen. :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.