![]() |
De Scholieren.com Tunes Quiz!
Allereerst een vraag aan FB's; Laat dit alsjeblieft hier staan en verplaats het niet naar FTV&R, anders post ik het in het WSZ of op Onzin en link ik daarheen.
1. Download HIER het bestand met de 100 verschillende themes. 2. Luister ze alle honderd en raad de film of het TV-programma! 3. Als je denkt dat je niet meer weet stuur je je bestand in de vorm van 'nickname.txt' naar deadlock1981@hotmail.com Dit moet je doen vóór 21 september 2010. 4. In de dagen hierna kijk ik ze na en de uitslag volgt dan ook zo spoedig mogelijk. Degene die de meeste goed heeft wint een kleinigheidje. Succes allemaal! Mijn dank gaat uit naar RayMania van FOK! voor het oorspronkelijke idee! |
Kleine wijziging; een week is meer dan genoeg ;)
|
Ga ik doen deadlock :bloos:
|
Dus, tv-series,films,reclames,programma's? alles?
|
Ik ben ze nu een beetje aan het scannen en ik ken alleen de 'captain obvious duhhh' tunes :d:facepalm:
|
Waarom mag het niet op FTV&R??
|
Omdat ik het voor hier bedoeld heb want het is een spelletje. Ik heb niets met FTV&R en als ze mee willen doen komen ze maar hier :mad:
|
Citaat:
|
Wat is dat trouwens met al die jpgs in die rar?
|
Gaaaaf (Y)
|
Citaat:
|
Oeeh ik vind het nu al gaaf :cool:
|
Oh en jongens niet valsspelen in de vorm van Shazam of een dergelijk programma! :mad:
|
Shawatte? Ik ben bezig, tot nu toe gaat het redelijk :)
|
Eh vraag aan Deadlock: ik kom nu een nummer tegen dat ik wel ken, moet ik nu het nummer noemen of de film waar ie in voor komt? ;p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slimme mensen hoeven bij een aantal bestanden de tunes of films/series niet eens te kennen trouwens!
|
Maar als je niet weet uit welke film het komt geldt het dus niet? :(
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik snap het al! :D
|
(y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Goed, mijn eerst luisterronde zit erop, en ik weet er momenteel meer dan de helft zeker :cool: Van ongeveer een kwart weet ik zeker dat ik ze nog nooit gehoord heb, de rest kom ik nog wel op.
Ik vind het vet gaaf :bloos: |
dit heb ik 7 jaar geleden ook ooit gedaan op mijn middelbare school :cool:
dus ik weet niet waar die RayMania op school heeft gezeten.. :mad: ;) |
Door al die catchy tunes zit ik al die themes weer grijs te draaien op Youtube :o
|
Ik vind het wel tof (y)
|
Haha, daarnet dacht ik dat een bepaalde tune "X" was, en toen zocht ik die op, en dat bleek de tune van "Y" te zijn die ik eerder niet wist :D:cool:
|
De eerste inzending is binnen dames en heren!
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik hier heel slecht in ga zijn, want ik houd wel heel veel van filmmuziek, maar dat zijn er maar een paar en verder ben ik bepaald niet goed in tunes. Maar ik ga binnenkort wel eens een poging wagen :)
|
ik doe mee, leuk idee (Y)
|
met welk programma kan ik een rar bestand openen?
|
ik was fanatiek, ik heb mijn lijst al opgestuurd :o
|
Citaat:
|
Gaaf :cool: Soija naamzoek!
Een soortgelijke quiz is ook al meermalen op F, TV & R voorbij gekomen trouwens :p |
ik doe maar niet mee, ik ken wel zo'n driekwart, maar dat zijn dan ook de driekwart die iederéén wel kent :p
Maar toch heel leuk om ze allemaal te horen, en als ik een keer tijd over heb ga ik alle mp3'tjes ook renamen :cool: |
*luistert een tune*
*herkent hem niet en wordt wanhopig* *gaat vol tegenzin naar de volgende* *luistert en herkent de tune onmiddellijk* *gaat weer vol goede moed naar de volgende* Repeat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
eerste 15 geluisterd en ik weet ze allemaal. dit gaat goedkomen :cool:
|
Ik haat het nu al er zijn er echt al 5 van de 30 waar ik zeker van weet dat ik ze ken maar er net niet op kan komen:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*luister* "ohhhh dat is ehhmmm. eh. FUCK." *check youtube voor gok nr 1* *check gok nr 2* etc |
:D:D:D
|
Ik heb het gevoel ook dat ik voor veel dingen te jong ben:P
|
Citaat:
|
Prf ik dacht dat youtuben tegen de regels was! :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |