![]() |
Waardeertopic
Ik waardeer het nieuwe seizoen van Weeds. Stukken leuker dan het vorige :y
|
Ik heb dat eigenlijk nooit gekeken :bloos:
Ik waardeer het weer. Vandaag is lekker zonnig en winderig en het ruikt lekker (y) |
Ik waardeer de dokter die mijn bloed prikte (y) hij was echt heel goed.
|
Mijn to-be-vriendje. :bloos:
Sorry het moest even. |
Verliefde mensen <3.
|
Ik waardeer mijn psy. cliënt die zijn mond hield in een drukke wachtruimte (Y)
|
Ik waardeer mijn nieuwe outfit (y)
|
|
ik waardeer knappe mannen met baarden
|
Citaat:
|
Soep.
|
Ik waardeer Glee.
|
kan ik daaruit opmaken dat jouw to-be vriendje een baard heeft.:eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of snorren. |
Lovahlovah en m'n collega's.
|
Ik waardeer het sexy hoofd van Eric Bana enorm momenteel :o.
Wooohooooo <333 http://upload.moldova.org/movie/acto...ric_bana_4.jpg Hmmmmm die wil ik wel als (to-be) vriendje. |
Oeh ja :bloos:
|
Oeh ja hoor. maar hij is wel een beetje te oud niet?:P
|
Helemaal niet :nono:
|
Dat ik weer weet hoe vakantie moet *O*
de eerste dagen van mijn vakantie heb ik de kelder opgeruimd, al Theodoors oude foto's opgeruimd en mijn hele administratie opnieuw gedaan :facepalm: maar nu kan ik het weer! |
Ik kan Mumford & Sons, en heel hard meezingen, erg waarderen <3
|
Goede gesprekken.
|
Citaat:
|
Mijn nieuwe telescoop (<33333) en dat ik straks Sinterklaas ga vieren met m'n vriendjes en vriendinnetjes.
|
In september? :d
|
Ja. Maar we zijn niet vroeg, we zijn laat. Het is de Sinterklaas van vorig jaar :o We hebben nu pas een datum kunnen prikken waarop iedereen kon. Drukke levens.
|
Judith Herzberg en mijn boekje met verzameld werk van haar. <3 En dat ze gedichten schrijft over hoe ze mannen wil boetseren voor de jonge vriendinnen van 'r. Zo mooi droogkomisch zijn weinig vrouwen.
|
Citaat:
|
Mijn broer belde me net behoorlijk dronkenklinkend. Dus ik deed mentally :facepalm: (hij had één of ander weekend met gamevrienden). Hij had maar twee uur geslapen en daarvoor was hij behoorlijk dronken (hij had het over veel absint). Maar hij dacht, "kom, laat ik m'n zus eens bellen", omdat hij me dit weekend niet had gezien. Na wat dommig gelul zei hij ineens "je moet vaker thuiskomen. Ik mis je. We vinden het altijd zo gezellig als je er bent." :):):) Ik heb niet altijd een goede band met hem gehad, dus dat hij dit zegt (ook al was hij dronken) betekent best veel voor me. Overigens kom ik bijna elk weekend nog thuis :d
|
Citaat:
|
Ik waardeer mijn wekker die goddank vandaag niet afging.
|
Citaat:
|
ik waardeer mijn gymdocent, die mn hoger punt gaf dan ik eigenlijk verdiende:P
|
Citaat:
|
Mijn veel te lieve huisgenoot <3.
|
Zelf ''gekweekte'' kiemen. Nomnom.
|
Mijn vriendje.
|
Dat er weer stoofperenvla is *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
|
Ik waardeer Ben & Jerry's Cookie Dough!*O*
|
Reisje naar Londen boeken, oei, zo lang geleden dat ik op vakantie was! :bloos:*O*
|
Het weekend! *o*
|
Ik waardeer koekjes, een spinnende kat op schoot en het weekend. ;D
|
School <333333
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit eten geweest met twee lieve vriendinnen: lachen, tapas en chocoladetoetjes, wat wil je nog meer?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |