![]() |
Saai 1123
Bladiebla, post hier uw dingens aufmachen und lesen warning van de dag-topic enzo
|
Ik heb nog niet gedoucht. Om 5 uur college hebben is niet goed voor mn ritme.
|
Misschien moet ik vandaag nog wel even naar buiten... hmm. Dat is het nadeel van vakantie hebben als het geen zomer is :o
|
Ik ben ziek dus blijf vandaag gewoon binnen kansloos internetten en series kijken :(
|
Frisse lucht halen is goed. (y)
Ik zat vandaag in de bus bij een hele knappe jongen. (Y) En heb even gepit tijdens de gymles. (y) |
Maar goed, Glee. Ik vind de liedjes zo leuk. Ik kan er wel om janken.
|
Maar Eric, je pakt het verkeerd aan! Je moet het niet zien als een probleem, maar als een mogelijkheid! Niet delen, maar combineren!
|
schatjesssssssssss <3
|
Hoi!
|
Citaat:
|
eric ik ben ook ziek :o of ja, niet dooddooddoodziek, maar gewoon oververmoeid en niet lekker en bluh dus ik heb me maar ziekgemeld op mn werk :o
|
@martin eric heeft besloten dat archonts belangen belangrijker waren dan mijn belangen. Dus een flinke straf lijkt me meer dan op zijn plek.
|
en nu vind ik dat ik me wel nuttig moet maken met andere dingen maar daar heb ik ook geen zin in :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ik ben natuurlijk om te kopen met dure en mooie cadeaus, hoor eric :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil medeia trouwens even met terugwerkende kracht mijn excuses aanbieden. Ook namens Lorelei en Absinthe :D
|
Citaat:
|
duuuuuuuuusssssss..........
|
Citaat:
|
vrijdag sexy party?
|
tijd voor avonddienst 8 van 8. Ik ben het echt zat, geeeen ziiiiiiiiiiiiin :'(
|
Citaat:
|
En het mag best iets gemeens over mij zijn hoor maar dan moet het wel binnen 5 minuten weggehaald worden ;););)
|
Citaat:
|
Nee, het was niet gemeen.
De nette versie van wat ik wilde zeggen is: Als jij hem doet, heeft dat weinig te maken met mij en de plaatsen waar ik kom :p |
ja dan 6 dagen vrij!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet John de Mol echt benaderen om een reallifesoap van De Kantine-Onzin te maken :y
|
Hiii! :bloos:
|
Hoi! *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus Rationeel houdt niet van voorbinddildo's? |
Er zit hier een wespennest bij de deur, en er zijn overal wespen,
Ik ben bang voor die beesten ><! |
Citaat:
|
Citaat:
En hallo overshare in het seksleven van Lorelei en Rationeel :D |
Ok, nu vind ik het tunesspel niet leuk meer. Als ik een kwart weet, is het veel :o
|
who the fuck is bart eigenlijk? :o
|
Foutje, aangepast :o Komt door al die pm's waarin we roddelen over bart :p
|
Ok, nummer 81 en 85 maakten wel weer veel goed :o <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |