![]() |
Zijn vrouwen met een klein buikje sexy?
:y
|
Wil je tekst in je bericht typen wat je wil weten waarom je het wil weten.. alleen een ja knikkend gezichtje is kaal..
|
Citaat:
En nee heb geen voorbeeld. |
Ik vind een klein buikje wel sexy ja, iig sexier dan een vrouw met een wasbordje.
|
Citaat:
Vrouw met een buikje *O* |
Citaat:
Een klein buikje is wel liev ja. |
Citaat:
|
ok... hier is gewoon 99% van de mensen het over eens dus dit gaat gewoon helemaal nerges over!
|
Mee eens bakfietsje.. ik heb de mods al gemailt dat dit topic nergens naar toe gaat leiden..
|
Ach, gaat dit ergens heen? Ik denk dat je aan de andere kant ook eens kan nadenken over het feit dat al die geidealiseerde modellen van die graatmagere kippetjes zijn, waar totaal geen vlees aan te vinden is. Misschien dat jonge meiden dit lezen, en dan niet uit alle macht gaan proberen af te vallen, waar het niet nodig is...
Dus om nu meteen te gaan lopen kakelen dat het nergens heengaat, vind ik een beetje kort door de bocht. Ontopic: ik hou wel van wat vlees aan een vrouw. Niet dik, misschien zelfs niet mollig, maar een beetje vlees. Lovehandles vind ik altijd wel erg charmant. Beter dan zo'n gruwelijk dun meisje die bij de eerste windvlaag al vertrokken is. |
Inderdaad! Graatmager is zo'n aangesmeerd ideaal. En zodra ik er een jongen over hoor is het vrijwel altijd 'slank, niet zo mager met van die botjes, nee, wel wat om vast te houden'. En persoonlijk vind ik dat ook mooier.
Trouwens, moet dit wel per se op seksualiteit? :P Als het om seks gaat, dénk ik dat zo'n buikje lekkerder ligt dan botjes. |
Ja, ik houd van meisjes met rondingen.
Een meisje die ik jarenlang zeer leuk vond had een klein buikje Een Cushin' for the Pushin' noemen ze het ook wel ;) |
|
Klein buikje is lief.
|
Citaat:
Die buik vind ik eigenlijk meer op dat van een kerel lijken.. :( |
Citaat:
|
Wtf dat meisje is superdun :D Niet vergelijken met 15-jarige meisjes hè Sander, als volwassen vrouw heb je gewoon niet meer zo'n figuur ;)
|
ALs 15 jarige heb je nog geen figuur.
Als volwassen vrouw heb je rondingen, en rondingen is vrouwelijk. |
Citaat:
daar zou ik geen nee tegen zeggen :rolleyes::p |
|
Ik vind het eigenlijk het mooist als ze een beetje zo zijn:
http://www.surfersvillage.com/gal/pictures/bikini2a.jpg Ik vind die buiken eigenlijk meer in de weg zitten :D |
Citaat:
|
@TS. Toen je zei klein buikje had ik wel iets kleiners in gedachten. En naar mijn mening klein buikje is wel mooi bij een vrouw.
|
Citaat:
|
Of iemand sexy is of niet hangt niet af van één lichaamsdeel.
|
Citaat:
|
Ik vind vrouwen sexyer zonder zo'n buikje
|
Citaat:
Die anorexiamodellen welke je overal ziet, zijn gewoon gruwelijk, net mannen. Geen borsten, geen model, botten die onder vel zichtbaar zijn (godv geen kotssmeley) dat noem ik geen vrouw:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moest gelijk hieraan denken. |
Vind ik heel lelijk als vrouwen een buikje hebben. Welvaartskwaal.
|
|
Ik vind die lovehandles niet mooi.
OT: Tja, een heel licht welvinkje kan best mooi zijn. Op schilderijen van vroeger zie je wel eens naakte vrouwen die met zo'n buikje op een bed liggen met weelderige heupen en dijen, dat vind ik mooi, maar in het echt is het vaak helemaal niet zo mooi :o. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daarom koop ik nooit heupbroeken (y)
oh ja, ontopic: helemaal hyperplat of zelfs een wasbordje vind ik echt niet mooi, heel onvrouwlijk/ Zo'n vetkussentje rondom/net onder de navel vind ik wel mooi staan. Vrouwlijk, sexy (voor zover ik dat echt kan bepalen, opwindend vind ik het niet, wel mooier) Maar er zijn uiteraard grenzen, te veel is ook niet charmant |
Citaat:
En baby got back (y) |
Citaat:
|
Ik vind blokjes bij een vrouw lelijk, tenzij ze echt heel licht zijn. De buik maakt voor mij nog niet eens zo heel veel uit, maar vetrollen vind ik lelijk, en zeker lovehandles.
|
Oh daar heb ik ook zo'n hekel aan, ik heb ook wel een broek die iets afzakt en dan dus daar gaat snijden, brrrr. Maar op zich hoort daar wel wat vet, ja.
|
Vrouwen + vetjes = O+
|
|
Lelijk lichaam zeg bah
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |