![]() |
Leuke betaalbare activiteiten?
Weet iemand een leuke betaalbare activiteit voor 4 personen voor een middagje?
Karten leek me leuk, maar dat is heel duur ben ik achter, 14 euro voor 12 min :s. En kanoën kan helaas niet, ivm de temperatuur.. |
Ik zeg: ouderwets kamperen in de achtertuin met een kaas/chocoladefondue en zandheksen. hmmm. Maar wie ben ik :)
|
Hmm, volgens mij bedoelde hij meer een middag ipv nacht,
OT: Misschien zijn er activiteiten in de buurt, bijvoorbeeld een rommelmarkt en dat combineren met een filmpje? |
Naar de bioscoop, naar een sportwedstrijd wat jullie leuk vinden, naar de stad, ergens kamperen etc. Je hebt goedkope boere campings waar je kan kamperen. Maar dat moet dan wel voor 's nachts natuurlijk.
|
Ik had het over een middagje ja, dus zonder overnachten ;). Ofja, m'n nichtje blijft meteen logeren, maar dat doet ze altijd als ze bij ons is :)
Aan film kijken had ik zelf ook al gedacht, maar iets gaan doen leek me leuker.. maarja. Inspiratieloos jammergenoeg. |
Laat ik mijn suggestie even aanpassen: Een picknick op zijn high-tea's: Allemaal lekkere dingen bakken/maken /chocola en dan alles opeten!
|
Een picknick is ook leuk!
Je kan ook gaan zwemmen, thuis iets schilderen met z'n alle, spelletjes doen, fietstocht maken. Je hebt ook van die workshops waar je dingen kan leren zoals taarten maken, maar dat is misschien alleen echt leuk als jullie allemaal meisjes zijn. En je moet er van houden natuurlijk. |
Klimmen (op zo'n klimwand), zwemmen, duiken, uit eten gaan, zelf koken, hindernis baan (zo'n survival baan). Volgens mij zijn er genoeg dingen te bedenken! ;)
|
Naar walibi.
|
High Tea-picknick. En als het slecht weer is, kan je het gewoon binnen doen. Je kan ook spelletjes doen: vla voeren bijvoorbeeld! (dat liever buiten :p) Dan moet je twee personen blinddoeken en dan moet de een de ander vla gaan voeren met een lepel. Uiteindelijk zit de vla overal (Y)
|
Of danoontjes andersom in je mond doen en dan de ander uitlikken :bloos:
|
hoe oud is je nichtje?
en ben je zelf een meisje of jongen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |