![]() |
Nieuwe Monitor
Ik heb sinds een jaartje een 19" monitor op mn kamer, maar dit is te klein en ik wil graag de Full HD films die ik download ook echt in HD kunnen bekijken. Dit zijn de eisen:
1. Het budget is 160 euro, 180 euro MAX 2. Ik heb het al opgemeten, ik moet en zal een 24" monitor hebben 3. Full HD 4. DVI-D (HDMI zou fijn zijn, maar dat hoeft niet per se) 5. Een strak design met een zo dun mogelijke bezel. Ik wil namelijk het scherm en niet de rand om het scherm heen zien. 6. Het moet een neutrale kleur zijn, zoals zwart of zilver Omdat er een veel te groot aanbod van monitors is (dat, en omdat ik lui ben;)) vraag ik of één van jullie een idee heeft welke monitor Sabir96 moet kopen |
|
Ik weet niet hoe BenQ tegenwoordig is, maar mijn ervaringen ermee zijn alles behalve prettig.
Zelf ben ik erg fan van Samsung-monitoren, welke zo goed als volledig in zwart zijn uitgevoerd met hier en daar zilveren tinten, dus precies wat jij wilt. Voor een maximumprijs van €180,- kom je dan op een 23" Samsung uit. Wil je echt groter, dan heb je voor €182,50 een 23,6" Samsung Wil je precies 24", dan moet je nog even doorsparen en €203,- betalen. |
Ik zie BenQ-monitoren regelmatig in de tweakers.net Best Buy guides staan, dus het zal allemaal wel meevallen :p Sowieso, het is niet alsof BenQ zelf LCD panelen maakt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |