![]() |
Saai #1124
Nog een keer: die foto van Kazet in het te kleine shirt. :D
|
haha of ik zondag en maandag nog even 2 nachtdiensten wil draaien. Ik dacht het even lekker niet. Ik heb gezegd dat ik dan vrij ben, hallo ik heb net 8 diensten achter elkaar voor ze opgelost :')
|
Als je voor 400 procent wordt uitbetaald dan maar.
|
lol @ 500 post van Pip :D
|
ben ik even blij dat dit ook 90's is <33
Heb zo'n zin om al die nummers op volume miljard te luisteren vrijdag *O* |
Ik browse nu al een hele ochtend met IE9 en christus wat is het snel :s
|
Ik heb net mijn ouders om een boekenbijdrage gevraagd en nu voel ik me een schooier, maar ik kan het in mijn eentje echt niet gelijk in één keer betalen.
|
ik wil alleen mijn tabjes weer ONDER de adresbalk, ik hou van een grote adresbalk en veel tabjes. maar HOE? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeiend voor school is het inderdaad een goed excuus om bij je ouders aan te kloppen.
|
gooi je haar loooooooooooos *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet een plan bedenken. Morgen komt iemand een nachtje logeren, dus ik ga gastvrouw spelen. Maar die persoon is aan het revalideren van cvs en zit nu aan 2 keer per dag een uur lichte lichaamsbeweging (zoals rustig wandelen), dus we kunnen niet een fietstocht gaan maken ofzo, maar we moeten ook niet de hele tijd op een stoel zitten.
Mijn plan was nu om morgenmiddag te gaan minigolfen, morgenavond thuis spelletjes te doen en zaterdagochtend naar het veen te rijden en een wandelroute van 3 km te lopen. Maar als het regent is dat niet erg leuk. Dus als back-up voor het minigolfen had ik bedacht om te gaan bowlen. Weten jullie nog iets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik heb net ontslag genomen!
|
Goeiemorgen skatjuhs.
|
Citaat:
|
vertel eens lucky :p
speciaal voor jou dit liedje : |
Citaat:
|
Citaat:
|
bah :(.
Wat ben je nu van plan dan? |
Zó, daar zijn we weer.!
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes dan! *O* |
Citaat:
|
Ik voel me nu erg blij, het voelt denk ik een beetje als dat je hersentumor is verwijderd. Je mist ergens wel wat, maar je voelt je geestelijk zo bevrijd
|
hallo, meer uitleg is niet nodig hoor. als het niet klikt met collega's / de werksfeer, dan houdt het snel op :o
|
Citaat:
|
NRG! ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Moz Pip Uice White Trash paupertvliefhebbers naamzoek voor dit uitstekende stukje televisie <3 Het is een aflevering van Wife Swap.
|
Citaat:
|
Ik ga een tosti maken.
|
Citaat:
Maar ik ken nog wel meer troep van voor mijn tijd. |
Nee, de enige die ik nog wel tegenkomen met mbo-niveau is de secetaresse (zodat ze taalfouten kan verbeteren;))
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Oh, make that 1:30... :| Ik dacht dat ik al langer keek :D |
Citaat:
|
ow en rationeel naamzoek, die ga ik later even kijken :D
|
Ik ga dat vanavond even kijken.
|
Citaat:
|
Vanavond Oh oh cherso time.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die ik ken vertelde aan haar baas dat haar huisdier was overleden. Waarop diegene reageerde met "die beesten houden het bij jou ook nooit lang vol!"
Zoiets zeg je toch niet :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |