![]() |
Bang voor spinnen?
Citaat:
geluklkig hebben meiden daar gaan last van:p maar ik denk dat de meeste meiden bang zijn voor spinnen zijn omdat ze : eng, sommige harig en vet en dik zijn, of omdat ze zoveel poten hebben en soms ook zulke alnge poten!! ik pak meestal gewoon een dik groot boek en sla ze plat, en anders ga ik aan de andere kant van me bed liggen of verschuif hem:rolleyes: |
Citaat:
|
Je moet nu eens eerlijk zijn ...
Als er een beest voor je zit dat lelijk dik en harig is met nog eens 8 poten en soms in staat zijn om je met 1 beet om te leggen , heb je er zoieso toch schrik hebben!:bloos: |
Citaat:
|
Ik ben wel bang voor spinnen, maar niet om *insert logisch reden*. Gewoon omdat als ik er eentje zie er een reactie in mijn lijf afgaat die zegt AAAH REN WEG VERSTOP JE AAAH. :')
Maar met andere insecten heb ik dat dan weer niet, dat scheelt. Tenminste, zodra ik zeker weet dat het geen spin is. ;p En zelfs mijn angst voor spinnen is minder extreem dan eerst, schijnbaar groei je/ik er toch een beetje overheen |
Citaat:
|
Ben niet bang voor spinnen..maar ben er geen fan van
|
Nee, deze discussie gaat niet over het geil worden van spinnen, dus die zetten jullie nu voort via PM en ik verwijder de berichten daarover.
|
Citaat:
Gruwelijke beesten. Allemaal dood. En tegen de insecten meer vogels maken! |
Citaat:
die er voor zorgt zodra ze paren dat ze allebij sterven. |
Citaat:
|
Citaat:
Want ja, ze kunnen dat DNA niet doorgeven omdat ze toch doodgaan :facepalm: |
ik ben bang voor elk insect behalve vliegen en muggen :P
|
Citaat:
(spinnen zijn namelijk nog steeds geen insecten) En inderdaad, van mij mogen ze allemaal dood! Of in ieder geval die in een straal van vijf kilometer rondom mij. ;) |
Ik ben er niet meer bang voor, maar ik vind ze smerig. De enige reden dat ze 8 poten hebben, is om 's nachts over je gezicht te lopen :mad:
Dus ik moet er niks van hebben :o |
Ik vind spinnen lief :bloos:. Sommige. Zolang ik ze maar kan bekijken zonder dat ze onverwacht op me zitten.
|
Ik ben helemaal niet bang. :bloos:
Zelfs niet als er bepaalde mensen gaan zeggen dat spinnen eitjes onder je huid leggen. |
Volgens mij is dat gelogen :p spinnen leggen eitjes in die zakken.
|
van mij mogen alle spinnen in Lely(k)stad vermoord worden !!!:D zatr laatst echt een megaspin op me kamer:eek: ben naar beneden gegeaan en tegen mams gezecht: ik ga neit eerder naar ebd voor jij die spin hebt weggehaald... jiek, haat aan spinnen
|
spinnen zijn vooral zo leuk als dr al n week eentje in de hoek van de douchecabine zit en ik m niet weg durf te halen:D dus daarom elke keer korter douche dan normaal
|
Bang zijn voor spinnen is helemaal niet erg, het is zelfs een fobie: arachnofobie
Het schijnt dat in de westerse landen de meeste mensen bang zijn voor spinnen, dat is zo omdat er hier minder spinnen zijn (en minder grote) dan in bijv Australie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was heel bang vroeger, toen ben ik geëmigreerd naar Midden-Amerika. Daar heb je van die grote behaarde, en sindsdien ben ik niet meer bang omdat het daar heel normaal was. Hier is er al hysterie over 1 spinnetje :p
Het heeft gewoon te maken met cultuur, daar pakten mensen ze gewoon op (als ze dan niet giftig waren) en ging het er veel normaler aan toe :) |
Spinnen, ik spuug op ze, ik trap op ze, ik walg van ze.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |