![]() |
Biertank saait met queasy aan #1126
ok
|
Juh.
|
Deze was wel eerder.
|
Deze wint.
|
hmpf je was eerder. Wat een titel(N)
en medeia ja je las het wel goed hoor:D maar je zegt dat je uit ervaring spreekt dat sommige dingen je niet shockeren, dan zal jij toch ook wel iets hebben;) Nou ik mag beslissen hoor:D;) |
De Britse politie heeft vijf moslims opgepakt in verband met mogelijke plannen voor een aanslag op paus Benedictus XVI, die vrijdag in Londen is
|
Citaat:
Daarvoor stelde ik dat jij degene bent die mijn excelsheet verifieert :D:o |
Citaat:
|
Het is duidelijk dat sanns studie weer is begonnen ja.
|
Oke time to go :facepalm:
|
*maandban aanvraagt*
*snijdt* *zm* :( |
Citaat:
Maar met je huidige stelling klinkt het toch ook een beetje alsof piemels m'n dagelijkse hobby zijn ofzo. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zal je helpen; ik ga ook. Werk aan de winkel. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zit ook niet in een piemelclubje in het buurthuis ofzo. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind altijd dat ik enorm veel post en voel me dan soms een kansloze spammert, maar die postlijstjes met sann steevast bovenaan zorgen ervoor dat ik me weer goed voel <3
|
Ok, dan blijf ik nog even ;)
Héél even. :p |
Citaat:
|
Hoe kom je bij moslims trouwens, bij het BBC-bericht staat alleen dat het "vijf mannen" zijn.
|
waar gaat het over seks?
|
Citaat:
Geachte aanwezigen. Voor sommige van jullie komt dit misschien als een schok, maar sann was een beruchte forumsters, die vele uren per dag besteedde aan honderden berichten plaatsen op een scholieren forum, pratend over tieten, bier en seks en het wegpesten van haar Vlaamse medeforumers. Voor het merendeel van jullie was dit echter allang bekend, omdat jullie die medeforumers waren. :D |
Citaat:
|
lunchtijd!
|
Citaat:
Jullie gaan me zo missen als ik er niet meer ben! Dan is het hier gewoon standaard SAAI. Citaat:
|
Citaat:
Edit: piemel en tietenclub dan hé |
jullie mogen wel lid worden van mijn piemelclubje...
|
Zelfs sherlock heeft gebeterd. Van die zeventienjarige knul kan jij nog wat leren Sann!
|
ahw arme sann bashen :D
Citaat:
|
lid HUHU
|
Wat gaan deze topics toch snel.
|
Citaat:
Ik sta al ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, dus ik kan best een piemelclubje starten. En de piemels betaal ik dan in natura. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Prachtige speech. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: medeia ik ben ook heel openminded |
Citaat: