![]() |
Uitmaken of aan laten?
Hallo,
Ik heb jullie advies even nodig: Ik ben erg verliefd op mijn vriend, maar hij werkt de heledag door! Is hij niet aan het werk dan is hij met z'n paarden bezig. Hij werkt overdag en vaak ook nog s avonds. Ik zie hem vrijweinig en als ik met iets zit valt er dan ook niet echt over te praten, ja via de telefoon maar dat is niet hoe het hoort. Wat vinden jullie? aan houden of uitmaken? hij zegt namelijk dat dit zijn leven is. |
als jij het zo niet wilt uitmaken.
hij heeft aangegeven dat dit zijn manier van leven is en dit dus niet zal willen verranderen. als jij er dus erg mee zit en meer op zoek bent naar iemand die veel aandacht aan je kan besteden is hij zo lijkt het niet de juiste persoon. |
Over z'n werk kan ik niet oordelen, daar betaalt hij de kost van.
Maar na z'n werk ziet hij blijkbaar liever z'n paarden dan jou, lijkt me duidelijk... |
ga anders m eens opzoeken bij de paarden ofzo.
als jij zegt dat je wel erg verliefd bent is uitmaken nou ook niet meteen de oplossing, wel als je voelt dat de liefde niet wederzijds is |
Ik denk dat uitmaken de beste oplossing is, zeker als er niet over te praten valt. Hij is naast zijn werk inderdaad liever bij de paarden dan bij jou.
|
Tsjah, jij zult z'n drukke leven 'n beetje moeten accepteren en hij zal iets meer tijd voor jou moeten vrijmaken.. 't Is namelijk 'n kwestie van geven en nemen, want in iedere relatie moet je je toch wel enigszins aanpassen aan elkaar. En als hij niets wil toegeven en van jou verlangt dat jij de enige bent die zich aanpast: dumpen! :P
|
Wat ik mee heb gemaakt is. als iemand paarden gek is . dat het heel lastig is om de relatie instand te houden is.
|
Hallo
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn ex. We zagen elkaar ook weinig, wel de laatste maanden van ons relatie en ik zei dat ook veel keren tegen hem. Maar spijtig genoeg hielp het niet. Ik heb paar weken geleden een topic geplaatst, met de vraag of een relatie mogelijk is met een workaholic. Natuurlijk, elk relatie en/of persoon is anders. Het best is persoonlijk met hem erover praten(face to face). Ook een soort van planning maken, wanneer gaat hij bij zijn paarden en wanneer niet, wanneer kan hij bij jou zijn enzo. Als het daarna nog niet lukt of als je geen vorderingen ziet, is het best dat je het uitmaakt. Daarover beslis je zelf. Als je hem nooit ziet, is het ook geen relatie meer, vind ik... Veel succes!!! |
Citaat:
|
Ik vraag me af of jullie relatie altijd zo is geweest en hoe lang jullie samen zijn.
|
Citaat:
|
Maar hoe zit dat met die paarden dan? hij heeft er dus meerderen? en wat doet hij dan? rijd hij ze elke avond? zijn het sportpaarden? recreatief?
Bedoel als het sportpaarden zijn die concoursen rijden of die hij rijdt voor andere mensen dan kan ik wel snappen dat daar veel tijd in gaat zitten, dat hoeft niet meteen te betekenen dat hij liever daar is dan bij jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |