![]() |
Spisaaizie opwarmen #1127
*O*
|
Citaat:
|
Lorelei, veel mensen die spinazie opwarmen doen dit uit de pan van gisteren en niet vanuit de koelkast of de vriezer. Daarom blijft het nog steeds valide om te zeggen; niet doen.
Sowieso is spinazie vrij ongezond. |
Citaat:
En ik kan niet altijd 100% gezond eten hoor -O- |
Citaat:
|
Nee, maar kies dan iets waar je tanden niet van schuurpapier van gaan voelen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie wil er voor me komen koken? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja, gelukkig heb ik vanmorgen 2 glazen granaatappelsap met antioxidanten gedronken dus impact of geen impact.. compensatie ftw (y)
|
Citaat:
|
Ik voel nooit iets aan m'n tanden als ik spinazie eet:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spinazie <3
|
+
Citaat:
|
Grappig, bij mij voelt het altijd heel ruw echt. Vervelend (n)
|
Citaat:
En spinazie is de koning der groenten (y) staat vandaag ook op het menu |
Citaat:
|
Mozzzzzz, ken je deze aflevering van Wife Swap al? OEI OEI OEI wat een naar wijf :D Tevens Rationeel Uice Pip naamzoek.
Het schijnt dat die ouders na 't programma gearresteerd zijn voor o.a. fraude, en dat die dochter toen het netwerk heeft aangeklaagd voor honderd miljoen dollar. Honderd miljoen :D |
Citaat:
Sowieso moet je niet poetsen nadat je iets hebt gegeten omdat zuur ook je tandoppervlak aantast, en met schrobben wordt dat verergerd. Dat zou tanderosie kunnen veroorzaken. Beter spoel je dus gewoon grondig je mond met water, om de boel te neutraliseren. En while you're at it, gebruik ook geen whitening-tandpasta's, de korreltjes erin tasten ook je tanden aan bij langdurig gebruik. |
Citaat:
|
Of nouja, schijnt, schijnt, het is gewoon zo. In ieder geval wat die rechtzaak betreft, daar heb ik vannacht nog het officiële verslag (de akte? de aanklacht? de notulering? het hoi-we-klagen-je-aan-en-wel-hierom-briefke van de advocaat, in elk geval) van opgezocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
De aflevering van The Young Turks over dat wuuf is ook leuk. [edit] Het commentaar bij de fragmenten zat erbij ingebakken, dat hebben ze niet zelf gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Neem dat wist ik. En ook geen antitandsteenpasta, want daarmee poets je ook het beschermlaagje eraf, of zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mis bier in dit topic!
|
Een biertje zou er best ingaan (Y) Maar werk morgen, wederom :(
|
Citaat:
|