![]() |
Het WoW 'Ik heb een guest pass key en ik heb het niet nodig' Topic
Heey.
Ik ben waarschijnlijk niet de enige WoW speler die de Trial Keys nooit nodig heeft Daarom dacht ik ik zet hem gewoon hier.
Spoiler
Je kan de WoW client hier downloaden Geef wel ff aan als je hem hebt gebruikt dan haal ik de code weg.. Als er nog andere mensen zijn die zo'n Trial key niet nodig hebben.. Post ze hier. Misschien hebben andere mensen er nog wat aan ;) |
Dit is voor Catacalysum beta?
want gewone trials kan je elke dag op de site krijgen. |
Even in een spoiler neerzetten, anders kan je het zo makkelijk vinden via Google :)
|
Nee.. dit is gewoon zo'n blaadje die je krijgt als je een time-card koopt... :)
En zo word dat ding nog is gebruikt ipv dat ie weggegooid word. Dat is slecht voor het milieu enzo.. al dat papier waar niks mee word gedaan.. Dus zo heeft het iig nog wat nut.. En als ze daarna nog zin hebben om het te spelen. Kan je op deze manier nog gebruik maken van de RECRUIT FRIEND optie.. Waarbij je met z'n 2e nog wat leuke xtra's krijgt. Dus mensen kunnen gewoon kijken of ze het leuk vinden. en daarna kunnen ze met de gast die de trial key gaf. samen wat leuke xtra's krijgen.... |
Nu je het zegt, ik heb ook nog ergens een trial liggen voor LOTR-online. Maar dat wordt binnenkort al gratis hè?
|
Ik zal maar eens bijdragen..
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik durf niet :bloos: ik wil geen betalende online spellen spelen en zo'n trial is tof, maar wat als ik het te leuk vind :bloos:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat voor een raar principe?
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat ik me in de verleiding laat brengen, ik zal erover nadenken. |
Je betaalt niet alleen voor het spelen. Je betaalt ook voor constante service en uitbreiding van het spel. Voor die 11 euro per maand krijg je ook daadwerkelijk nieuwe features eens in de zoveel tijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |