![]() |
iPod touch start steeds opnieuw op
Ik heb een probleem met mijn iPod touch, hij start vaak ineens overnieuw op ? Iemand enig idee?
|
Offtopic: Ik heb de titel van het topic aangepast zodat het wat duidelijker is
|
een beetje info graag:
Hoeveel gigabyte heb je? Welk model is het (ma, mb of mc)? Heb je hem gejailbreakt? |
Probeer eens home en power knop tegelijk in te houden en dan totdat hij zwart wordt, loslaten. Weer allebei inhouden tot Apple logo verschijnt ... Dat werkt vaak bij mij als ie raar doet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveelheid GB heeft niks te maken met de OS en/of systeem fouten :facepalm: Het belangerijkste om te weten is: Is hij gejailbreakt of niet? heb je er non-apple(store) applicaties opgezet. In beide gevallen moet je gewoon eerst reset gebruiken. ____________________________________ Even duidelijk: Het resetten van een iPod Touch kan op 2 manieren. 1. Een hardwarematige reset. 2. Een softwarematige reset. Een hardwarematige reset. De reset voor de iPod Touch 16 wordt als volgt uitgevoerd: Houd de power-knop tegelijkertijd met de Home-knop ingedrukt totdat het Apple logo in het scherm verschijnt. resetipodtouch De softwarematige reset. Het menu staat onder: * Instellingen * Algemeen * Reset * stel opnieuw/Wis alle content en instellingen |
Hierboven helemaal gelijk,
Ik heb trouwens een MC model met toch een oude bootloader dus dat zegt ook niet alles |
Oh ja en je hebt 3 opties:
- software matig via je iPod - een "soft" restore via iTunes met recovery mode - een "hard" restore met iTunes in DFU mode |
Het bleek aan mijn kabeltje te liggen.
die maakte op een of andere manier kortsluiting. en toen is mijn ipod automatisch uitgevallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |