![]() |
Systeembeheer
ik kan op mijn computer niks downloaden vanwege een systeembeheer. Ik heb nu msn op de computer staan maar als ik daar wil aanmelden komt er te staan: Je kunt niet aanmelden bij Windows Live Messenger omdat je een oude versie van windows live messenger gebruikt. En ik weet niet waar ik de nieuwe versie kan downloade.. Weet iemand ook trouwens hoe je een systeembeheerder kan omzeilen???
Alvast dankjewel;) |
Ik denk dat je bedoelt dat iemand anders Administrator is van de pc die je gebruikt?
Als dat zo is, dan kan het inderdaad zo zijn dat jij niets kunt installeren op de pc en dat alleen degene met de rechten daartoe dat kan. Bij sommige versies van Windows wordt een oude versie van MSN Messenger meegeleverd (XP als ik me kan herinneren). Die versie is inmiddels alweer een jaar of 8-9 oud en werkt inderdaad niet meer. Als een werkbare versie wilt hebben van Windows Live Messenger zou je aan iemand met de rechten moeten vragen of hij/zij het wil installeren voor je. |
doe dit: start menu>configuratiescherm>accounts/gebruikers als hier een account bij staat met beheerder eronder, dan zul je waarschijnlijk niet de administartor zijn en kan het zijn dat die sommigen dingen niet toestaat.
|
download het bestand via een proxy, en als je het dan hebt moet je rechtsklikken en drukken op 'uitvoeren als'. Dan moet je kiezen voor de onderste optie, het wachtwoord is meestal 'admin'. Als het goed is kan je dan MSN installeren
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |