![]() |
[Nieuw Topic] Anaal Vingeren
Omdat de oude al 6 jaar oud was denk ik tijd voor een nieuwe
Heb je het wel eens gedaan bij jezelf of bij een ander? Vind je het lekker? Of is het not done.. Wat vind jij ervan? |
Bij jezelf of bij een ander?
|
Jezelf of een ander
|
Wel eens ontvangen van een ander. Best leuk, voor de verandering, maar niet baanbrekend geweldig. Ook wel eens gegeven, hij werd er behoorlijk geil van :o.
Je moet 'alles' (bepaalde grenzen daargelaten natuurlijk) eens proberen is mijn mening, dus ik vind maar weinig not done. Dit vind ik nog wel redelijk 'normaal'. |
Ik heb er absoluut geen problemen mee als iemand anders het bij mij doet, voor mij is het best opwindend. Hij waarschuwde van te voren al dat hij er niet van gediend was, dus zelf heb ik het nog niet gedaan.
|
Ik ben er zelf niet zo van gediend en in iemands anus zitten is ook niet iets wat ik graag doe.. dus, ik heb er niks tegen maar zelf wil ik er niet bij betrokken zijn ;D
|
Ik vind het bij mezelf heerlijk om anaal te vingeren
|
ghehe lekker fistfucken in de kont. chillex snapje
|
ik weet welke bacteriën er in je endeldarm leven, dus nee dank je.
|
Citaat:
|
Nou er moet dan wel echt iemand met doekje met sterilium langs, voordat de beestjes dood zijn. Ik zit alleen aan een anus als ik een handschoen aan heb :o
|
Je kunt je handen wassen?
|
Ach niet viezer als een openbaar toilet, imo. En inderdaad, als het gewassen is + daarna even goed je handen wassen, zie ik het probleem niet zo.
|
Citaat:
OT: Wel eens gedaan, ook wel eens ontvangen. Erin vind ik niet erg nodig, want er buiten is idd al gevoelig genoeg. |
K vind het echt heerlijk met enkel de vinger:bloos:
|
Citaat:
|
voordat ik geneeskunde deed, vond ik anussen al niet erg interessant ;)
maar voor wie het wel eens doet: wat is er dan zo lekker aan? Voelt het een beetje als poepen (want dat is op zich wel een fijn gevoel) of heel anders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het wel 1x geprobeerd maar vond het niet echt superopwindend ofsow
|
Lijkt me niks, eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |