![]() |
Speeltjes
Ik hoor steeds vaker dat meiden en jongens speeltjes hebben. Welke speeltjes heb jij ?
|
mijn hand(y)
|
Geen.
En hé, TS begint! ;p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom op kinders, iets serieuzer reageren kan geen kwaad.
|
We hebben niet echt "vaste" speeltjes. We halen dingen uit de omgeving die eigenlijk ergens anders voor bedoeld zijn zoals slaapmaskers en riemen.
|
Heb geen speeltjes :P
|
Nee, geen speeltjes. BIJ MIJ GAAT ER NIKS IN!
|
Citaat:
OT: Heb wel een vibrator liggen, maar gebruik hem eigenlijk bijna nooit... Verder wel eens zo'n vibrerende cockring gebruikt voor de lol en zo, maar speeltjes maken bij ons geen deel uit van de vaste routine zeg maar;) |
Had wel een speeltje, maar die is bij de verhuizing verloren gegaan:P
|
Een lepel :)
|
Citaat:
|
Een vibrator. Ook wel eens zo'n durexplay ring geprobeerd. Best leuk, maar niet zo leuk als verwacht.
Ik weet niet of het in de categorie speeltjes geplaatst moet worden, maar blinddoek, handboeien, dat soort dingen zijn ook altijd leuk (Y) |
Citaat:
Slim :p |
Citaat:
|
Grapje denk k
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder, Ik heb geen speeltjes... @SLT2465 Ik vond jou wel een type voor een fleshlight :P |
Citaat:
Ot: Ik heb geen speeltjes meer. |
Behalve handboeien heb ik geen 'echte' speeltjes.
|
Ga k kopen nog een flashlight
|
Ja nou.. dat was een keer een bierflesje :y (zijn idee)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja de achterkant van een lepel kan natuurlijk ook rond zijn:P wij hebben andere dus ik zat ff na te denken;) |
Van die trilringen voor over je piemel, zeker overdone.
Vibrator kun je heel goed mee pleasen. Tip van de dag: genotsei met afstandbediening op een verjaardag! |
Citaat:
Haha nadenken om 1 antwoord? ;P maar gewoon plastic bollen ijzeren lepels kan wel |
Stop je die in vagina of in je anus?
|
Citaat:
Wat denk je :? In me vagina en niet super diep |
Uhm lijkt me niet fijn.. Niet pijnlijk lepel in je vagina
|
Is niet pijnlijk
ik heb hem er ook geen paar sentimeter in maar ik vind het gewoon lekker :$ |
Fijn toch.. Ter vervaning van een dildo :D
|
kunstvagina's zijn lekker:$
|
IK heb zo'n stom laboratorium geval. Zo'n buisje. Eerst schuim omheen dan tapen en dan ballon er om heen!
Klaar! ! keer gebruikt!*O* |
Citaat:
|
mijn vingers en soms een klein vakantie deo flesje :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Home tested: Stap 1: ga er op staan stap 2: trek eraan Stap 3: probeer het te breken Naar mijn gevoel save, en: er zit sowieso schuim dikke tape en een ballon om heen! Zelf weten. Maar goed ik gebruik hem ook nooit eigenlijk.... -O- |
Mijn Hand(y)
En een Tenga Egg. |
Ex van me had ooit zo'n kleine vibrator. Vond ik eerst wel vreemd, want had zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien (of gehoord). Toen ik dat dingetje bij haar gebruikte, samen met mijn eigen speeltje (en handen), dat vond ze wel erg fijn
|
de ballbuster is erg fijn en rustgevend.
|
Citaat:
NeeHebGeenSpeeltjes |
aan een hand heb ik genoeg .p
|
Citaat:
|
Ik heb:
Hand: model links Hand model rechts Tong model Kiss En het belangrijkste speeltje :P Meer niet echt nodig denk ik ;o |
Citaat:
|
..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |