![]() |
Vind hem leuk
Ik vind een jongen uit mijn klas wel leuk :)
hij is 15 ik ben 13 we spraken elkaar altijd veel op msn en Hyves ik was altijd de gene die een gesprek starte op school zocht ik veel contact met hem maar hij zocht niet echt contact opzich... Op een duur vertelde ik aan een vriendin dat ik hem leuk vond zij vertelde dat door en na een tijdje had die jongen dat ook gehoord... Dat veel mensen het wisten vond ik niet eens zo super erg... Sinds die jongen dat hoorde zoekt die ook op eens veel contact met me op dee die eerst nouwelijks... krabbelt me super veel smst me nu ook soms màar dat vind ik wel een beetje vaag dat sinds die hoorde dat ik hem leuk vind dat die heel veel aandaht aan me geeft wat vinden jullie? :) |
hij vindt je leuk of hij vindt je aandacht leuk. Dus ga wat doen samen, dan weet je het snel genoeg.
|
Citaat:
Maar als die dan nu opeens meer aandacht aan me geeft is dat dan niet omdat die Miss gewn een vriendin wil hebben omdat dat stoer is...? Daar ben ik zo bang voor |
Ik denk dat hij gewoon je aandacht leuk vindt. Hij weet nu dat je hem leuk vindt en nu pas zoekt hij contact met je. Of hij vond je ook leuk en wilde geen contact leggen omdat hij bang was dat jij hem niet leuk zou vinden.
Beide dingen kunnen, dus je weet niet of hij het wil doen zodat hij een vriendin heeft. Hmm lastig, als ik jou was zou ik een paar keer met hem afspreken. Gewoon iets leuks samen doen en samen niet zoenen ofzo. Dan zal je er wel achter komen. ;) |
Oh je bent dus gewoon hetero! zorgen om niks dus :D Succes
|
Nu hij weet dat jij hem leuk vind kan hij er voor de volle 100% voor gaan. Dat jij hem leuk vind geeft hem een soort van bevestiging.
Veel leuke tijden samen gewenst! |
Citaat:
|
Omdat ze dacht bi te zijn :D
|
hoezo ben je ineens niet meer bi als je een jongen leuk vindt?
Verder, ga inderdaad eens samen wat doen dan merk je gauw genoeg of jullie ook goe bij elkaar passen. En dat hij je meer aandacht geeft sinds hij weet dat je hem wel leuk vindt is toch heel logisch? |
Ik heb hem vandaag gevraagd om iets leuks te gaan doen hij wou wel,, nu gaan we morgen na school naar de bioscoop we zijn half 1 vrij dus hele middag hebben we dan :) xxx
|
veel plezier
|
Citaat:
Laat je nog even weten hoe het was?*O* |
Citaat:
Tuurlijk :D heb er ook heel veel zin in maar ook beetje zenuwachtig :} |
Citaat:
|
stoer dat je hem dat meteen gevraagd hebt, is weer es wat anders dan al die 'ik wil weten of hij/zij me leuk vindt maar ik wil vooral niks proberen'topics ;)
|
idd, eindelijk iemand die wel doorpakt :D(y)
veel plezier |
het klinkt precies het zelfde als wat bij mij gebeurde vorige week vroeg een leuk meisje uit me klas of ik zin had om naar de bios te gaan en uiteindelijk zaten we middenin de film te tongen :p
veel plezier :) |
Ben benieuwd hoe het gaat (gegaan is).
|
Ik denk dat @lente gelijk heeft.
Stap er op af. Niet geschoten is altijd mis.! sccs!! |
Het was leuk :D
We gingen naar de mustsee dus daar heb je van die "love seats" gingen we de hele film beetje tegen elkaar aan hangen hij is gewn zo leuk <3 daarna nog wat gaan eten in de stad toen naar huis maar voor de rest niks gebeurt hoor!;p |
Top meid dat het leuk was! Hoeft toch ook niks te gebeuren op een eerste date;)
|
Citaat:
Nee maar om de "vragen" hier te ontwijken ;p |
En ligt er al een volgend afspraakje in het verschiet?
|
Ah fijn dat het leuk was. (Y)
|
Citaat:
Nog niet komt vast wel :) hoopt dat hij mij vraagt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |