![]() |
Nederlandse literatuur
Hoi,
Ik moet dit jaar voor Nederlands een paar litteraire boeken lezen. Nou heb ik geen idee. Ik had drie boeken die me wel goed leken, maar die mag ik allemaal niet lezen. Ik zoek een boek met humor of iets met handicaps, zoiets als ''het voorval met de hond in de nacht''. Het moet wel literatuur zijn en het mag niet vertaald zijn vanuit een andere taal. Dus dit bovenstaande boek mag helaas niet. Het liefst niet al te dik want ik heb ook veel huiswerk... Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Caviamax |
Het boek 'Red ons, Maria Montanelli' van Herman Koch, vond ik een goed boek. Vooral de humor en de schrijfstijl spraken mij erg aan, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
|
Voor humor zijn boeken van Herman Koch inderdaad wel een goede.(y)
Ook geweldig vond ik 'en je ziet nog eens wat' van Renske de Greef, maar dat is niet echt literatuur.. Al mochten wij het in 4 vwo volgens mij nog wel lezen :D |
Alle twee de boeken lijken me wel leuk, maar 'Red ons, Maria Montanelli' lijkt me toch wat leuker. Ik moet in totaal elf boeken lezen (over twee jaar), dus als jullie nog meer weten, graag!
|
Joe Speedboot van Tommy Wieringa, die dude heeft een lichamelijke handicap.
De eenzaamheid van de Priemgetallen, de dude daarin is autistisch en het meisje heeft een eetstoornis |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |