![]() |
Hoe was je eerste keer?
Tijdje geleden dat zo'n topic geopend werd, maar hoe was je eerste keer?
Meteen goed, onervaren, of? Vertel:) TS begint: Mijn eerste keer kan ik herinneren als onervaren, en een hoop geklungel:O |
Het was wel oke. Ik was heel erg bang voor pijn, maar dat was er niet. Ik was superverliefd op hem en hij op mij. Hij had al wel ervaring en was heel lief en deed heel rustig aan. Ik vond, toen, dat het best goed ging en best fijn was. Later kwam ik erachter dat dat best tegenviel & werd het allemaal veel beter :D Ik was 17, overigens.
|
Mijn eerste keer was heul erg goed :o
|
De eerste keer was heul slecht. :P Het lukte niet en het deed afschuwelijk veel pijn. De eerste keer dat het wel lukte duurde het anderhalf uur, maar dat deed al een stuk minder pijn en toen kon ik er tenminste ook nog van genieten. Het was overigens niet met iemand waar ik verliefd op was, maar wel iemand die ik volledig vertrouwde. Hij was ook heel lief voor me en probeerde alles om me maar geen pijn te doen.
|
De eerste keer was wel okee. Het was met mijn huidige vriend toen ik 15 was en het deed ook niet zoveel pijn. Ik vond het toen heel fijn enzo, maar ik merkte inderdaad achteraf ook dat het allemaal nog veel beter kon.
|
De eerste keer was pijnlijk, en ik vond het heel lang duren. Gelukkig was de jongen in kwestie wel heel lief en ervaren, dus dat compenseerde.
|
Strak
|
Mijn eerste keer was super geil.
Want ze was nog maagd dus was ik de eerste die het met haar deed. Ze was echt super geil die dag. We hebben sex gehad op het vliegveld in een oude hangaar in eindhoven echt heerlijk was die meid. En nu nog steeds. Want we zijn nog steeds samen. |
Citaat:
zou niet mijn eerste keuze zijn |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn eerste keer was wel oke. Natuurlijk was het geen geweldige seks, maar het was fijn, intiem en spannend. |
Oh dan las ik t verkeerd ik dacht dat er stond dat t zijn eerste keer was en dat hij nog maagd was...
En OT: Die heb ik nog niet gehad ;) |
Mijn eerste keer was heel leuk, geil en intiem. Deed helemaal geen pijn en was echt super.
|
pff de eerste keer, hmm was afgelopen zaterdagnacht..
Ging echt slecht, Op een feestje van een vriend van me iets teveel gezopen. Ging ik met een meisje meelopen want die moest plassen (vraag me niet waarom) en we konden binnen niet naar de wc. Ten eerste, Ik liep de sloot in Ten tweede, het was echt koud (tja natte voeten & broek helpen ook niet echt) Ten derde, Ik kreeg/hield m nouwelijks overeind & het was buiten ergens in een grasveld.. Ben er nou niet bepaald trots op maar f**k it, ik beschouw het ook niet echt al een "goede" eerste keer. |
Het was een beetje klungelig en pijnlijk, maar wel met de jongen waar ik toen heel erg verliefd op was (ik was 15, bijna 16), dus eigenlijk was het wel prima. Had het niet anders gewild. <3
|
Kwas 15, zij ook en t was waardeloos.
Condooms waren te klein, het deed haar enorm veel pijn en we hadden beiden naderhand het gevoel van....right, dat ging behoorlijk slecht. Naderhand moest het nog met passen en meten gebeuren maar het werd wel een heel stuk leuker :O |
Citaat:
Maar heb het wel gedaan met de jongen waar ik nu nog steeds ( na 14 maanden ) smoorverliefd op ben. Heb er dus echt geen spijt van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |