![]() |
ik sta nooit leuk op foto's
Hoi,,
Geef elkaar tips om leuk op de foto te staan(y)(y) |
Naar de kapper gaan, je goed in je vel voelen,....
Als je je lelijk voelt zal je nooit mooi op een foto staan. |
Misschien vind jij alleen dat je lelijk op de foto staat en vinden anderen dat je er wel leuk op staat?
|
Citaat:
|
De foto spiegelen, want je bent gewend om jezelf in spiegelbeeld te zien (in de spiegel, ruiten, glimmende oppervlakken...).
Verder vooral zelfvertrouwen kweken. |
Ik plak niet :D
Mja, haar goed zitten, en niet zo chagrijnig kijken (ook weer niet een big-smile tot achter je oren, maar een vriendelijke glimlach kan wel >:) |
Ik kan niet poseren, maar als er zonder dat ik het merk een foto word gemaakt sta ik er wel altijd leuk op :P
|
Tanden bleken of eventueel een bezoekje aan de plastisch chirurg ;)
|
Citaat:
|
Welnee waarschijnlijk geeft deze persoon slechts een aantal mogelijkheden.
Voor de gein lijkt het. |
gewoon een keigoeie mop lezen en als je lacht een foto nemen
|
Citaat:
|
Zelfvertrouwen. Maar het probleem is dat je dat niet in een keer zomaar tevoren kan toveren. Ben je tevreden met jezelf? Wat zou je aan jezelf willen veranderen, en wat kan je je ook realiseren? Ik geloof er niet in dat grote ingrepen aan je uiterlijk je foto's zullen verbeteren. Ik denk dat als je blij met jezelf bent, dat je dat dan ook uitstraalt, en meestal zie je dat op foto's wel terug. :)
|
Maar een ingreep in je kleding zou wel kunnen helpen met foto's als je daardoor zelfverzekerder bent
|
Ik ben ook vaak ook nie leuk, om op een foto te staan, echt dan sta ik er voor geen meter op. maar idd anderen zeggendan dat je een leuke foto hebt:D
Mijn PF foto, is ook nie de leukste, maja. |
Meen je dat echt of zeg je dat?
Ik ken namelijk mensen die dat zeggen omdat ze het eigendunk vinden te zeggen dat ze er wel leuk op staan:bloos: |
*kuch* Ik vind mezelf meestal leuker op foto's dan in een spiegel etc.
Maar goed, dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ik mezelf dan knap vind of iets dergelijks. Maar dat kan je zelf regelen, hoe je erop staat etc. Ik bedoel, je eigen hoofd is niet iets wat je wilt zien om zeven uur het 's morgens als je net uit je bed komt rollen. Tenminste, ik niet. Maar, eh. Tips dus. Mijn tip is meestal foto's maken waarop je écht moet lachen. Daarop zijn mensen zoveel mooier. En ja, leuk opmaken, je haar doen, weet ik het. Dat waar je je goed door voelt. Als je gespannen bent wanneer je een foto maakt slaat dat over op je ogen, je hele blik. Zo heb ik wel genoeg foto's die er niet uitzien door hoe ik kijk :') |
Dit komt redelijk hard: Als je jezelf lelijk of niet mooi op een foto vindt staan heb je een beter beeld van jezelf dan wat het eigenlijk in het echt is. kort: je denkt dat je er beter uitziet dan in het echt.
Maarja, het heeft ook allemaal met zelfvertrouwen enzo te maken. |
geen foto nemen :P
|
:DKijk naar je foto's en zie wat in de verbetering kan!
Lach met je tanden of juis niet, kijk maar wat beter staat. Let op dat je geen spleet ogen maakt, hangt er eigenlijk ook een beetje vanaf hoe je er uitziet. Doe je haar los of juist een keer in een hoge strake mooie staart, of met wat plukjes bij de voorkant los. Doe als je het niet gebruikt wat make-up op! Kleed je eens anders, of sta in een andere houding, als je zit, zit dan recht en niet alsof je een bogel hebt:bloos: Kijk of deze tips effect hebben als je bijv. oefent, OEFENEN! dat is zeker belangrijk!*O* |
Adobe fotoshop CS5 doet vaak wonderen..
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Je moet misschien eens kijken waar het aan ligt dat je je foto's niet mooi vindt, want dan kun je er makkelijker iets aan doen. Ik klaag altijd wel over mijn foto's, maar probeer er bij de volgende dan aan te denken Vind je bijvoorbeeld je lach niet mooi? Oefen er dan eens eentje die je wel mooi vindt voor de spiegel, dan zet je gewoon die op als je moet poseren. Als je je huid te bleek vindt, ga dan eens wat vaker in de zon of zit je haar niet goed, steek het dan eens op als je weet dat je op de foto moet, etc... Succes! :) |
Het stoort me gewoon als mensen spelfouten maken, net zoals het me stoort dat bijvoorbeeld boeken scheef op een boekenplank staan. /autist
OT: Probeer gewoon eens te vergeten dat je voor een camera zit, het ziet er best wel artsy uit als je niet recht in de camera kijkt. Je hoeft niet te lachen, een neutraal gezicht ziet er meestal mooier uit dan een geforceerde glimlach |
Ik vind mensen met eeuwige serieuze gezichten anders ook niet altijd zo tof. Dan vind ik een glimlach op z'n tijd wel fijn!
|
Ik bedoel niet serieus, maar gewoon neutraal. Gewoon kijken alsof je tv zit te kijken, om maar een voorbeeld te geven.
|
Ontspan.
|
Citaat:
|
Als je er niet goed op staat zijn de foto's meestal leuker. :)(Y)
|
Voor andere mensen wel, ja. :D
|
hmm. Erachter gekomen dat de fotos die je niet merkt nog de leukste zijn(A)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |