![]() |
Pijpen té lekker
Ja...jullie lezen het goed...:eek:
Ik merk (de laatste tijd) aan mezelf dat ik het pijpen erg lekker vind om te doen. :bloos: Zo lekker, dat ik er steeds naar opzoek ga. Weet niet wat het precies is, maar een harde pik in de mond, zuigen en de jongen zien genieten is gewoon erg bevredigend. Ik vroeg mij dus af of ik de enige ben die het zo lekker vind of dat er ook anderen zijn die er ook zo over denken. Wijst dit misschien op een te hoog libodo? |
nouja ehhhh... als je het een keertje echt nodig hebt?
vrijwilliger hier! hier! hier! vind t wel echt lekker om n meisje te beffen.... als ze echt zo geniet weetjewel |
Citaat:
Where is the love!? :O |
Citaat:
En waarom zou het een probleem zijn? Leuk voor je vriend/scharrel/one night stand :p |
Keigeil.
|
Nou ik vind het super om gepijpt te worden.
Als je wil kunnen we wel eens een date regelen ik heb er wel zin in. |
Citaat:
|
Citaat:
nja moet hij weten maar ik vind het toch wel effe minder leuk om door een man gepijpt te worden -O- |
Ik vraag me een beetje af waarom iedereen hier (niet alleen dit topic) toch zo nadrukkelijk wil laten merken dat ze geen homo/bi/whatever zijn.
|
Citaat:
Ze denken allemaal dat ze een reputatie goed moeten houden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Té lekker lijkt me een beetje moeilijk, ik denk dat maar weinig van je partners daar problemen mee zullen hebben ;)
Ik vind het leuk om te doen, niet als 'moetje' omdat hij het leuk vind, maar zo enthousiast als TS ben ik nou ook weer niet geloof ik ;) |
Citaat:
Citaat:
|
vind t wel lekker om te doen :p
|
Ik vind het geil om te doen :o
|
Ik vind pijpen ook geil om te doen.:D
|
Citaat:
het is lekker :o:o:o |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Update: 37 van de stemmers vindt het gewoon/neutraal tot heerlijk, om te pijpen. En slechts 8 vindt het goor/smerig.....Hmm, ik heb zo'n vermoeden dat daar ook een aantal (hetero) jongens tussen zitten...:evil: |
Ik ben geen homo, maar lijkt me wel gaaf geprobeerd te hebben ook een jongen pijpen, en door een jongen gepijpd worden.
|
Ik vind het gewoon niet leuk..
|
Ik vind het echt heeeerlijk.
|
ik vind een jongen pijpen maar raar. en als hij dan klaarkomt in je mond... DIE SMAAK ><
|
Citaat:
|
Citaat:
als een man daar beneden bezig zou zijn zou ik echt non stop denken van what the fck ben ik nou weer aan het doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |