![]() |
Accenten saait door scholieren heen #1131
Ja kon niks beters verzinnen:D
|
lol XD
|
Te laat (was ik) :o
|
dit is de eerste!
|
Citaat:
Zo waren er dus ook mensen die op safari waren geweest en dat 'vrijwilligerswerk' noemden, met het idee 'die controleren toch niet al die dingen van al die aanmeldingen'... nou, wel dus :D |
maar forever leg uit hoe kan dat..
|
Oh god, pubers veranderen ook niks he:
"Ja, als je op straat kijkt, lijkt iedereen op elkaar, en wij willen gewoon onszelf zijn" |
Ik kan me de stem van Quesay niet herinneren :O Volgens mij is mijn stem een beetje hoog, niet zoals Marc Marie Huibrechts ofzo maar ik heb geen brombeerstem ofzo :p
|
Kut-tt.
|
Gelukkig maar. Want ik word toch uitgelachen. Ik vind, en dat hoor ik hier ook dat ik vrij netjes praat. Toch hoort iedereen uit het westen dat ik een tukker ben:O
|
Ik hoorde mijn eigen stem laatst en ik had eerst niet door dat ik het was. Pfoe, ik klink heel Limburgs :|
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toen ging ik uit in en toen sprak ik ook paar jongens en daarvan vroeg er ook een of ik uit twente kwam en de ander dacht uit de achterhoek (en jaja sorry maar voor mij is dat gewoon het oosten van het land :bloos: ) maar het is iig allemaal beter dan Haags :D |
Citaat:
|
Ik heb jou nog nooit gehoord kwiezie, maar ik vind tukkers keigrappig. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb pas m'n favo verhaal van Ronald Giphart HELEMAAL ingesproken op mijn mobiel. Ja, ik ben raar.
Ik vind mijn stem nu wel oke, alleen probeer ik soms een beetje te hard om netjes te praten zodat je geen accent hoort. |
Mij kunnen ze nooit plaatsen, qua accent.
|
Citaat:
Ik heb een jaar of 9 in Twente gewoond, maar ook een jaar of 5 in Den Helder, een jaar in Emmen, en nu alweer 3 jaar op de veluwe. En dan tussendoor ook nog wel ergens :D Ik spreek nu 3/4 streektalen redelijk goed, maar praat normaal gesproken zonder gekke tongval of iets dergelijks. Meestal praat ik vanzelf zonder er aan te denken weer mee in het dialect als ik weer eens in Twente/westen kom. :D |
Citaat:
|
Citaat:
@ sann thuis vinden ze dat ik netjes praat:D |
Citaat:
|
Mensen denken vaak dat ik uit Leiden kom ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik boos ben en scheld hoor je wel heel goed dat ik uit de buurt van Den Haag/Rotterdam kom :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is namelijk een soort van Rotterdams, maar dan met overal een errrwww tussengeplakt. Zelfs waar kakkers 'm niet uitspreken. |
Citaat:
Ik geloof niet dat je aan mij kunt horen waar ik vandaan kom. |
Citaat:
|
Utrechters horen meteen dat ik uit Limburg kom, maar in Limburg denken ze dat ik uit Utrecht of omstreken kom. :facepalm: :D
|
Want kakkers doen het alleen aan het eind :Y mensen die kindegen voowr kindegen proberen te imiteren doen dat vaak verkeerd.
|
Hoe voeg ik een geluidsfragment toe?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vooral als ik het woord rotterdam of auto zeg hoor je het :D |
Citaat:
Hoe dan precies? :p (grapje hoor, ik weet dat je gelijk hebt, maar zo praat ik al m'n hele leven, niet omdat ik rechten studeer!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: Ah, dat zei Medeia ook al. |
Ik vind WT bekakt praten, of goois.
Voor mij is het een pot nat:D:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg ik kom gewoon uit de achterhoek he, en mijn stieffamilie bezit een aantal boerderijen. Dus misschien is het dan wel soort van grappig? :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |