![]() |
stopwoordjes
wat zijn jou stopwoordjes??
de mijne weten: Nein, flippie/flipke, en schijt en weet je wel |
euh...
|
Is dit niet meer iets voor DK?
Miljaar Man man man (met daar dan achteraan) Miserie Miserie |
Nou, jeetje, goed, God (:o), hemeltje, moeder Maria, ach, och, oj, aj, oh. Ik houd van uitroepen en stopwoordjes :)
|
Ik vind stopwoordjes irritant dus ik vermijd ze zo veel mogelijk.
|
Dit heeft idd niks met lifestyle te maken. -> DK?
|
Ik heb geen stopwoordjes. De vrouw die mij psychologie geeft gebruikt in elke zin meerdere keren 'hè'. Ze is ook heel vermoeiend om naar te luisteren. We zijn een keer tijdens college gaan turven om bij te houden hoe vaak ze het zei maar we zaten na 3,5 minuten al boven de 50 dus zijn we maar opgehoufen.
|
Nanda koreyo?!
Honto? Kakneten Kakhoerensletten Kak |
Als ik boos ben: jezus, hé. Voor de rest niet echt volgens mij.
|
Vroeger; enzo, weet je wel.
|
Citaat:
|
Bizar, pauper, tering. Denk ik ;x
|
Mijn stopwoordje is ''stopwoord!!''.
|
bizar, OH JAH JOH? neten, als een malle, janeejaneejá. Lepra. Lelijk.
|
Citaat:
:( |
Ik denk dat niemand hier écht een stopwoordje heeft. Een woord wat je dus in of achter bijna elke zin gebruikt.
Is niet hetzelfde als een woord wat je wat vaker gebruikt omdat het 'in' is of hip. Ik heb volgens mij geen stopwoordje. |
Veel van m'n zinnen eindigen op 'weet je?' :D.
|
euh
|
Citaat:
|
Ik zeg heel vaak: 'jezus'
|
Ik heb vrij veel vaste uitdrukkingen die typisch Freyja zijn, maar altijd als iemand me er naar vraagt, kan ik niks meer bedenken :o
In ieder geval roep ik te pas en te onpas "kut", dat telt vast wel :P Maar van die dingen als "die gast moet een hobby zoeken", daar heb ik er dus oneindig veel van maar ik zou ze nu niet weten. Edit: Even navragen! Ik zeg blijkbaar vaak "zielig!!" Maar verder kan vriendje ook al niks bedenken, tering hee :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
For Fack Sake - als iets niet lukt.
|
Jezus hé, ja hállo.
|
Meestal zeikerd ofzo.
Praat er iemand en dan lul ik braaf mee, en als ze t niet horen pfffff zeikerd.... |
Citaat:
en ik zei dat gisteren op stage ook de hele tijd, maar hoop dat ik er snel weer vanaf ben want ik hou niet van stopwoordjes! |
Ik denk dat ik andere moet vragen, want zelf ben ik me niet bewust van stopwoorden/-zinnen!
Edit: volgens sann géén. |
Grutjes. En poep.
|
vaag, duh, wouw,
en 'ja jij wel!' ;) (als iemand liegt) |
Op het moment heb ik volgens mij geen stopwoordje. Maar ik hoorde wel vandaag iemand praten die de hele tijd zei 'zullen we maar zeggen'. Irritant :P
|
Ik weet dat nooit zo van mezelf. Hoewel mensen in het verleden (maar ik weet niet of ik dat nog doe, zou best kunnen :')) zeiden dat ik té vaak 'weet je?' en 'doâh' gebruikte. Ik zal er vast wel een paar hebben, maar ik hoor het zelf nooit zo. ;p
|
"Ooh noh dah"
|
"Godver", "Jeuzes" "Woah", "NICE!" "LEKKER!" "DERP!" "LOLZZZZ!" "Joh?!"
|
"Jij bent zelf [hetgeen dat tegen mij gezegd is]!"
|
'Naaice!' en 'wat een ellende, auhh (kreun)'
|
'niccceeee' in southpark style :cool:
|
Ik smijt dikwijls met de term 'je moeder'
MVG, 'Enck;);) |
zeg maar.
|
Citaat:
|
bizar, epic, nice, DEEEERRRPPPP!, oke (dan)
|
Citaat:
|
Lelijk
|
Of; En dan? dus?
Maar dat vind ik zelf zo fucking irritant dat ik die maar ga afleren. |
Ik zeg heel vaak ja, mm, oke als ik naar iemand luister en diegene maar door blijft praten. :D
|
Citaat:
|
Het is niet echt een stopwoord, eerder een zin. Ik betrapte mezelf erop dat ik verdacht vaak dingen zeg als "en toen had ik zoiets van" :o (and I was like... whatever)
|
Ik heb als stopterm: ja, precies. En dan de precies uitgesproken as zo-iets als 'psies'. En ik vind het zelf gruwelijk irritant :(.
|
Jezus
estebleef (alsjeblieft) |
typisch
kut fuckin a |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |