![]() |
Gedicht over niks. :D
Er is een ruimte
Één grote mix Vol duisternis en leegte Die ruimte, daar is niks. In die ruimte is niemand Zelfs geen chicks Geen persoon, geen jongen Die ruimte, daar is niks. Ook geen spiegels Geen illusie-tricks Geen rook, geen licht Die ruimte, daar is niks. Geen beweging, geen sport Geen bal of hockeysticks Nee, want juist die ruimte Die ruimte, daar is niks. Geen materiaal, geen atoom Geen karton of plastics Die ruimte is zó leeg Die ruimte, daar is niks. |
Het heeft wel een lekkere beat. Als lied/rap zou het vast heel mooi zijn!
|
Eens met Geel. Ik erger me wel heel erg aan die 'hockeysticks', die zijn te gemaakt rijmend en passen niet in het ritme. Maar ik krijg wel echt een ritme en een beat in mijn hoofd als ik het lees.
|
Citaat:
Nu moet ik wel zeggen dat ik het gedicht echt uit verveling in 10 minuutjes gemaakt heb, dus als je dat nou even met de kwaliteit verrekend :P Dan weet je wat je kan verwachten :D:D |
Het enige wat ik ook een beetje jammer vind, is dat de laatste regel van elke strofe steeds hetzelfde is. 't Wordt een beetje voorspelbaar, op den duur. Maar verder is ie leuk! :P
|
Citaat:
|
Ik heb voetbal in bal veranderd, dat maakt de zin wat korter en denk ik dus ook ritmischer. Beter zo? :)
|
Ja, veel beter (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |