![]() |
LOI probleem
Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, dus kan verkeerd zitten.
Ik ben sinds 20 september begonnen bij het LOI met het vak Wiskunde C op VWO niveau. Ik heb leerboeken en werkboeken ontvangen. In de werkboeken staan wel opdrachten, maar het is mij totaal onduidelijk waar ik de zogenaamde 'inzendopgaven' kan vinden, dit staat helemaal nergens aangegeven en in de boeken staan ze volgens mij ook niet. Ook lopen de hoofdstukken in de boeken van bijvoorbeeld A1 t/m A7 en S1 t/m S3. In de 'studieplanner' wordt gesproken van de hoofdstukken 1 t/m 17, dus iets heel anders (ook staat nergens welke opdrachten je moet maken). Ik begrijp echt niet wat dan bijvoorbeeld hoofdstuk 1 moet voorstellen, kan A1 of S1 zijn of nog iets anders. Ook dit staat nergens uitgelegd. Geen 'studiewijzer' gevonden of iets dergelijks met uitleg. Ik heb gemaild naar het LOI maar kreeg daar een kort antwoord met 'Je kunt dit vinden onder het kopje Studieopdrachten op LOI Campus'. Hier had ik al gekeken, en hier wordt ook alleen maar gesproken van de hoofdstukken 1 t/m 17, dus nog steeds net zo onduidelijk. Het duurt gemiddeld 5 dagen voordat je antwoord krijgt, dus ik hoop sneller iemand te vinden die hier wellicht ervaring mee heeft en mij op weg kan helpen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |