![]() |
Nichtje van goede vriend
Heey,
Hebben sommige mensen evaring met een relatie met familie van een goede vriend? Want ik kreeg laatst tehoren dat een meisje me leuk vind, maar dat is het nichtje van een goede vriend van me! Ik zou het niet helemaal top vinden als een maat van me met me nichtje ging, vandaar dit topic, Het meisje is super knap alleen ken ik dr via mijn vriend en natuurlijk hyves. Ook meningen zijn welkom, Alvast bedankt PS : we zijn allebij 15 |
ga ervooor!(y)
|
Nja mijn vriend is de neef van de beste vriend van mijn broertje ;) Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar ik zie niet in wat het probleem is eigenlijk. Het is niet zo dat dat nichtje bij hem in huis woont toch? Want dan zou de situatie kunnen ontstaan dat jij daar op visite komt, maar alleen maar aandacht hebt voor het nichtje van je vriend, ik kan mij voorstellen dat hij dat niet leuk zou vinden, maar dat is niet zo toch?
|
Nee ze woont niet bij hem in huis maar, ik zou me voor kunnen stellen dat hij boos kan worden ofzo als ik met zn nichtje opeens zit te date :p
|
ga dan gewoon ns voorzichtig op onderzoek uit bij je vriend, dan kom je er vanzelf achter hoe hij het zou vinden.
|
Waarom zou jij het erg vinden als een vriend met jouw nichtje gaat? Als het om een zusje gaat, is het een ander verhaal, lijkt me.
Vraag gewoon aan die vriend wat hij er van zou vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |